MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

699. Yaeji - Raingurl Vs. Django Django - Default

0-1

2-3 nipt

3-3

4-4 nipt

Glow
4-5

En na 3.5 maand zijn wr nu dan toch echt in de 700 aanbeland

700. K Á R Y Y N - Aleppo Vs. Skee Mask - 50 Euro to Break Boost

0-3 hoeveel nog te gaan dan?

johan de witt schreef:
0-3 hoeveel nog te gaan dan?
92 denk ik?

1-3 want

Poek schreef:
88. K Á R Y Y N – Aleppo (2019)

(embed)

Niet zo makkelijk te omschrijven, de muziek van deze zangeres met de rare artiestennaam (in het echt heet ze gewoon Karin Tatoyan). Twee MuMe'ers hebben toch een poging gedaan:

(quote)

(quote)

Ik vind het ook wel iets van ANOHNI hebben. Ever is haar bekendste nummer en al door verschillende mensen bejubeld. Aleppo is stad in Syrië en ook de stad waarin haar Armeense overgrootouders naartoe gevlucht waren ten tijde van de Armeense genocide. Zelf groeide ze op in Amerika, maar in de zomer kwam ze vaak in Aleppo, totdat in 2011 daar de burgeroorlog uitbrak. Die ervaringen heeft ze in haar muziek verwerkt. De muziek schrijft ze op een bijzondere manier: in binaire code. Of in ieder geval haar eerste nummers met namen als Quanta 1, Quanta 11, Quanta 1:11 etc. Uiteindelijk werd dat het album The Quanta series, een

(quote)

Ik kan me trouwens moeilijk iets voorstellen bij muziek componeren met nullen en enen, maar nerdisme juich ik toe!

1-4

2-5

Jammer dat deze twee in de eerste ronde tegen elkaar moeten

3-5 mooie ontdekking zeg, ANOHNI hoor ik niet maar wel Holly Herndon

5-5

Tja. Vreemd dat dit spannend is. Buuurp.

Gaaap

Waarom is zo'n eerste ronde tot de 6? Dat was toch altijd tot de 4?
Dit haalt elke spanning uit het spel, plus dat je dan ook meer leuke upsets had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.