MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:
Tja wat Titmeister zegt, toen ik deze zag staan dacht ik hetzelfde.
Ik ben hier eigenlijk wel voor de mee blernummers maar deze is toch te mooi.
Maar mocht deze tegenover Viva Hollandia komen te staan moet ik nog eens ernstig nadenken
2-0

5-0 eigenlijk beetje out of style voor deze K.O. idd

29. Christoff - Zeven Zonden (2008) vs. René Karst & Stef Ekkel - Liever Te Dik in de Kist (2019)

0-5

30. Yves Berendse - Zin in Jou (2018) vs. BLØF feat. Geike - Zoutelande (2017)

1-0

5-1 nog voor Flemming, dit was toch de meezingers K.O.? En dan toch Spinvis door stemmen, jullie snappen het concept niet. Amsterdam is ook gewoon een beter nummer trouwens, fuck Spinvis

SanderT schreef:

jullie snappen het concept niet. ...., fuck Spinvis

Dat wij fouten maken associëren met dom zijn is vrij dom

Hoe stem jij deze eigenlijk?

SanderT schreef:
5-1 nog voor Flemming, dit was toch de meezingers K.O.? En dan toch Spinvis door stemmen, jullie snappen het concept niet. Amsterdam is ook gewoon een beter nummer trouwens, fuck Spinvis

Ik stem gewoon voor t beste nummer in een battle. Blijkbaar is dat ook een meezinger want anders deed ie niet mee

Deze 1-5. Dit is wel meezinger genoeg

31. Swoop - De Sardienendans (2016) vs. The Cooldown Café feat. DJ Stefan - Hey Baby (Uhh, Ahh) (2000)

3-2 Sws

32. Jeroen van Katwijk - Vakantie Is Alweer Aangekomen (2022) vs. Bankzitters - Stapelgek (2021)

Vind die 2e sws ruk maar om dan blind te stemmen op de 1e

Gast
geplaatst: vandaag om 21:45 uur

geplaatst: vandaag om 21:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.