MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Moderne Meezingers (K.O.)

zoeken in:
1-1 Tsja die 2de is idd niet veel maar die 1ste is helemaal ruk

Even een lans breken voor Jeroen van Katwijk: er is geen artiest die de klemtoon van een woord verkeerd legt als Jeroen. Hij heeft duidelijk alles zelf gedaan, dat is duidelijk te horen. Bankzitters zijn kapotgeproduceerd en “bedacht” voor kinderen met een smartphone. Laat mij het vertrouwen in de mensheid behouden, lieve stemmers…
Beste zin: gelukkig dingehen doeoeoen…

2-1

3 1

Ik heb een hekel aan de bankzitters

33. Lawineboys & Rocky Vosse - Pretty Belinda (2022) vs. Frank Van Etten - Leef Vandaag (2020)

34. De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?! (2005) vs. Ome Henk - Neem een Ander in de Maling! (1997)

0-1 1e beetje beu gehoord en Ome Henk soort ultiem jeugdsentiment

0-4 Ome Henk mag dit spelletje winnen

1-5 wtf

35. Snollebollekes - Vrouwkes (2017) vs. Diego Holzken - Hoe Kan Ik Je Hart Bereiken (2018)

1-0

Arrie schreef:
1-5 wtf

Watskeburt?!

1-1

Vorige, wtf!?

36. Frans Bauer - Heb Je Even voor Mij (2002) vs. Lindsay - Van 's Morgens Vroeg tot 's Avonds Laat (2009)

1-0 da's wel even

Gast
geplaatst: vandaag om 04:15 uur

geplaatst: vandaag om 04:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.