Muziek / Muziekgames / Top 100 Snelwegen
zoeken in:
1
geplaatst: 17 september 2024, 18:37 uur
We zoeken naar A-nummers. Of een buitenlands equivalent daarvan (motorway, major road, highway, autobahn, E-weg)
Het nummer moet dus naar een specifieke snelweg verwijzen (mag ook in de lyrics), algemene benamingen tellen niet. Laten we kijken of we 100 songs kunnen noemen met verschillende snelwegen. Als je naar een lyric verwijst deze er graag bij vermelden
Het nummer moet dus naar een specifieke snelweg verwijzen (mag ook in de lyrics), algemene benamingen tellen niet. Laten we kijken of we 100 songs kunnen noemen met verschillende snelwegen. Als je naar een lyric verwijst deze er graag bij vermelden

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 september 2024, 12:12 uur
Tja, dat is diezelfde A2 als uit de openingspost, dus dat mag van Geert eigenlijk niet. Maar ja, als Geert zelf vindt dat tweemaal Aafke Romeijn wel mag...
2
geplaatst: 20 september 2024, 13:23 uur
The fuck is dit man
Kunnen jullie je pap een beetje koelen, jongens?
Kunnen jullie je pap een beetje koelen, jongens?
0
geplaatst: 20 september 2024, 19:00 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Tja, dat is diezelfde A2 als uit de openingspost, dus dat mag van Geert eigenlijk niet. Maar ja, als Geert zelf vindt dat tweemaal Aafke Romeijn wel mag... Oeps, ja dan zijn we nu bij 87.
Meerdere keren dezelfde artiest mag natuurlijk wel Casper
87. Aafke Romeijn - A50 https://open.spotify.com/track/69lCdrlAQbhieBjONBsTz7
0
geplaatst: 29 september 2024, 03:10 uur
84. Frightened Rabbit - Floating in the North
And I picture this corpse
On the M8 hearse
And I picture this corpse
On the M8 hearse
0
geplaatst: 29 september 2024, 10:43 uur
83. Amazing Stroopwafels - Oude Maasweg
Ik zit hier op de snelweg met een lege tank
Edit: ooh specifieke benamingen lees ik nu. Dan telt ie niet. Nevermind
1
geplaatst: 29 september 2024, 11:53 uur
Johnny Marrissey schreef:
Oude Maasweg is een specifieke benaming. De zanger noemt het een snelweg. Zo te zien heet een deel van de A15 Oude Maasweg, al draait die weg ook een wijk in en is dat deel duidelijk geen snelweg.
1
geplaatst: 29 september 2024, 12:57 uur
ranboy schreef:
Oude Maasweg is een specifieke benaming. De zanger noemt het een snelweg. Zo te zien heet een deel van de A15 Oude Maasweg, al draait die weg ook een wijk in en is dat deel duidelijk geen snelweg.
(quote)
Ohja dan telt die wel. Dacht zelf aan het deel in het Botlekgebied
2
geplaatst: 29 september 2024, 17:12 uur
Het is een weg in het botlekgebied die voor een deel parallel loopt aan de A15. Maar niet de snelweg zelf. Dus kan hem niet goed rekenen in deze lijst
1
geplaatst: 30 september 2024, 22:04 uur
82. Rúnar Júlíusson - Tvöföld Reykjanesbraut
Reykjanesbraut (route 41) is de snelweg van het vliegveld naar Reykjavik.
Reykjanesbraut (route 41) is de snelweg van het vliegveld naar Reykjavik.
3
Onweerwolf
geplaatst: 1 oktober 2024, 15:10 uur
Gretz schreef:
Het is een weg in het botlekgebied die voor een deel parallel loopt aan de A15. Maar niet de snelweg zelf. Dus kan hem niet goed rekenen in deze lijst
(quote)
https://i.vgy.me/MIRiGf.gif
* denotes required fields.