Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 2025
zoeken in:
1
geplaatst: 10 april 2025, 22:09 uur
Wat een schitterend verhaal Heiko. Ik heb het met veel plezier gelezen. Dank dank dank! 

1
geplaatst: 10 april 2025, 22:59 uur
Je kunt zo een roman gaan uitgeven Titmeister. Erg leuk om lezen, thanks!!
1
geplaatst: 10 april 2025, 23:50 uur
Geniale presentatie Heiko, spannend tot het eind. Mooie winnaar ook!
7
geplaatst: 11 april 2025, 00:38 uur
Wait, what?
Mijn nominatie staat op één?! Dat is voor het allereerst sinds ... ooit! Meestal mag ik al ontzettend blij met halve finale. Great! 
Het fantastisch geschreven verhaal van Tittie moet ik op een beter moment nog eens volledig gaan lezen, maar wát een presentatie!
Mijn nominatie staat op één?! Dat is voor het allereerst sinds ... ooit! Meestal mag ik al ontzettend blij met halve finale. Great! 
Het fantastisch geschreven verhaal van Tittie moet ik op een beter moment nog eens volledig gaan lezen, maar wát een presentatie!

2
geplaatst: 11 april 2025, 09:04 uur
Fenomenale presentatie Tit! Genoten van dit verhaal. Talent hoor, wie weet volgt er ooit een boek? 
En gefeliciteerd esteban met je eerste nummer 1!

En gefeliciteerd esteban met je eerste nummer 1!
9
geplaatst: 11 april 2025, 14:36 uur
Ha schatjes! Ik ben een beetje ziek geworden, bijna weer beter. Aan het afstuderen, aan het werk en m'n gezin wil ook af en toe aandacht (gekkigheid). Het lukt me niet meer om regelmatig aan te sluiten. Ik zal de volgende maand opstarten, maar daarna laat ik jullie weer ff los, denk ik.
Maandfinale van Titmeister ga ik nog een keer goed van smullen. *wrijft in de handjes*.
Maandfinale van Titmeister ga ik nog een keer goed van smullen. *wrijft in de handjes*.
4
geplaatst: 11 april 2025, 15:23 uur
Song van het jaar 2025 - maart
Deze maand komen de 4 best beoordeelde nummers - op basis van de IMDb-formule - van de maand februari uit het topic Maak kennis met... 2025 te vervallen, omdat het aantal stemmers niet voldoet aan het gemiddelde van 6.
De volgende 12 nummers zijn automatisch genomineerd:
De 4 hoogst genoteerde singles uit 2025 op RateYourMusic.com uitgebracht ten laatste 31 maart:
Quadeca - Godstained
Black Country, New Road - For the Cold Country
caroline - Total Euphoria
Deafheaven - Heathen
Vervolgens de 4 hoogst genoteerde nummers uit de meest recente gezamenlijke weeklijst van de MuMeAfrekening 2025
Lord Huron feat. Kristen Stewart - Who Laughs Last
YUNGBLUD - Hello Heaven, Hello
Bon Iver feat. Danielle Haim - If Only I Could Wait
HAIM - Relationships
En tot slot de meest als favoriet aangevinkte tracks van de 4 meest populaire albums op MusicMeter van maart 2025. Waarbij albums met 30 stemmen of meer én een gemiddelde van minstens 3,00 voorrang hebben. Als een album voldoet aan de criteria, maar de meest aangevinkte track al genomineerd is, dan nomineert het album geen nummer. Bij gelijke stand kijken we naar de trackrating op RYM.
IQ - The Unknown Door
Reb Fountain - Come Down
Deafheaven - Doberman
Jason Isbell - Gravelweed
Alfabetische lijst:
Deafheaven - Doberman
Deafheaven - Heathen
HAIM - Relationships
IQ - The Unknown Door
Reb Fountain - Come Down
Quadeca - Godstained
De overige 52 nummers gaan we zelf nomineren. Zie de openingspost voor een uitleg met betrekking tot welke nummers wel en niet genomineerd kunnen worden. De belangrijkste criteria is dat een nummer afkomstig is uit 2025 en niet eerder heeft meegespeeld in een SvhJ-topic.
Check alsjeblieft door middel van de zoekfunctie in dit topic en die van vorig jaar of een nummer al genomineerd is.
Het verzoek jullie nominaties te voorzien van een Spotify-uri.
Nominaties verschijnen tzt hier:
https://open.spotify.com/playlist/3B5uXJxNEh9okdH7wPoiJv?si=d2d65d32bea24252
Tot slot het vriendelijke verzoek: check even goed of een nummer écht uit 2025 afkomstig is. Single uit ’24 kan ook, als hij maar op een 2025 release verschenen is.
Laten we het bij één nummer tegelijk nomineren houden.
DE VOLGENDE NOMINATIERONDE ZATERDAG 15:25!
Deze maand komen de 4 best beoordeelde nummers - op basis van de IMDb-formule - van de maand februari uit het topic Maak kennis met... 2025 te vervallen, omdat het aantal stemmers niet voldoet aan het gemiddelde van 6.
De volgende 12 nummers zijn automatisch genomineerd:
De 4 hoogst genoteerde singles uit 2025 op RateYourMusic.com uitgebracht ten laatste 31 maart:
Quadeca - Godstained
Deafheaven - Heathen
Vervolgens de 4 hoogst genoteerde nummers uit de meest recente gezamenlijke weeklijst van de MuMeAfrekening 2025
HAIM - Relationships
En tot slot de meest als favoriet aangevinkte tracks van de 4 meest populaire albums op MusicMeter van maart 2025. Waarbij albums met 30 stemmen of meer én een gemiddelde van minstens 3,00 voorrang hebben. Als een album voldoet aan de criteria, maar de meest aangevinkte track al genomineerd is, dan nomineert het album geen nummer. Bij gelijke stand kijken we naar de trackrating op RYM.
IQ - The Unknown Door
Reb Fountain - Come Down
Deafheaven - Doberman
Alfabetische lijst:
Deafheaven - Doberman
Deafheaven - Heathen
HAIM - Relationships
IQ - The Unknown Door
Reb Fountain - Come Down
Quadeca - Godstained
De overige 52 nummers gaan we zelf nomineren. Zie de openingspost voor een uitleg met betrekking tot welke nummers wel en niet genomineerd kunnen worden. De belangrijkste criteria is dat een nummer afkomstig is uit 2025 en niet eerder heeft meegespeeld in een SvhJ-topic.
Check alsjeblieft door middel van de zoekfunctie in dit topic en die van vorig jaar of een nummer al genomineerd is.
Het verzoek jullie nominaties te voorzien van een Spotify-uri.
Nominaties verschijnen tzt hier:
https://open.spotify.com/playlist/3B5uXJxNEh9okdH7wPoiJv?si=d2d65d32bea24252
Tot slot het vriendelijke verzoek: check even goed of een nummer écht uit 2025 afkomstig is. Single uit ’24 kan ook, als hij maar op een 2025 release verschenen is.
Laten we het bij één nummer tegelijk nomineren houden.
DE VOLGENDE NOMINATIERONDE ZATERDAG 15:25!
0
geplaatst: 11 april 2025, 15:26 uur
13. Hesse Kassel - Postparto spotify:track:4CpTehJ87nNwGCIJrSybkS
0
geplaatst: 11 april 2025, 15:28 uur
14. By Storm - Double Trio 2 spotify:track:2QVsHwPwciFkNt7odhQt1W
2
geplaatst: 11 april 2025, 15:31 uur
15. Jane Remover - Psychoboost feat. Danny Brown spotify:track:7BMSBNctr9IPelr6MFvuRL
0
geplaatst: 11 april 2025, 15:34 uur
16. TJE, Bobbi Lu & The Christian Club - Pass Through Time spotify:track:5vk2mItXn2EpWbDlJer4yx
1
geplaatst: 11 april 2025, 15:45 uur
18. 'T Hof Van Commerce - In De Chalet - lange versie spotify:track:78vMcV59Y13eziuyUH1RUK
ArthurDZ, let je op?
ArthurDZ, let je op?
1
geplaatst: 11 april 2025, 15:53 uur
Dank voor het opzetten van de maand pauljojo! Zal me er volgende maand voor het eerst maar eens aan wagen.
19. The Null Club feat. Valentine Caulfield - Slip Angle spotify:track:7sGijY6koHA2fOOSYm6RG2
19. The Null Club feat. Valentine Caulfield - Slip Angle spotify:track:7sGijY6koHA2fOOSYm6RG2
2
geplaatst: 11 april 2025, 18:13 uur
21. Leyla Ebrahimi - planet you forgot me spotify:track:6gUvpGQR1ZS5PgqbmPaVAv
1
geplaatst: 11 april 2025, 18:20 uur
22. Stereolab - Aerial Troubles spotify:track:6mfJi0SkVeIjyMz0edElJZ
0
geplaatst: 11 april 2025, 18:24 uur
Ik wou I Am Happy van AWOLNATION nomineren, omdat die onlangs (opnieuw) als single naar voor geschoven is, maar dat was het ook al in 2024 én het staat op hun album uit 2024. Dan valt ie uit de boot, right? Ah, nog keuze(stress) genoeg...
23. Orbital feat. Tilda Swinton - Deepest spotify:track:7sII5LhqIqXYfrOFa0ndVF
23. Orbital feat. Tilda Swinton - Deepest spotify:track:7sII5LhqIqXYfrOFa0ndVF
0
geplaatst: 11 april 2025, 18:36 uur
24. DJ Koze feat. Sophia Kennedy - Die Gondel spotify:track:65jU76mbVeq9WIfeaTvXuv
0
geplaatst: 11 april 2025, 22:36 uur
25. The Tubs - Chain Reaction spotify:track:67dEmR8Fsl3oRSS3iTUkRD
Lekkere 90's powerpop
Lekkere 90's powerpop
0
geplaatst: 11 april 2025, 22:44 uur
26. NAV feat. Playboi Carti - Unlimited spotify:track:4j8n7cA99r729g1nAtA6qV
3
geplaatst: 12 april 2025, 11:11 uur
27. Oklou - Obvious spotify:track:7LzHJU8IJnVvQTgYgIeaIh
Er ligt nog een sloot DJ Koze-nummers klaar, en van Playboi Carti kan ik er ook nog wel een paar noemen. Maar eerste deze
Er ligt nog een sloot DJ Koze-nummers klaar, en van Playboi Carti kan ik er ook nog wel een paar noemen. Maar eerste deze
1
geplaatst: 12 april 2025, 12:52 uur
Arrie schreef:
28. Cocorosie - Cut Stitch Scar
28. Cocorosie - Cut Stitch Scar
Zó, leven die ook nog? Leuk om weer terug te horen en zien.
28. Cocorosie - Cut Stitch Scar spotify:track:6CgnADMQFWcLkxaXvi2432
0
geplaatst: 12 april 2025, 13:11 uur
29. Josh Baker & Omar+ - Back It Up (Extended Mix) spotify:track:3a6uey8rKgqnztu7DwCyvr
* denotes required fields.