Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #7: Mark Lanegan
zoeken in:
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:47 uur
Dank voor deze spetterende finale, het was een mooie week en super eindpresentatie jordidj1
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:52 uur
Iconische editie van dit spel, wat een prachtlijst! N.Y. State of Mind is voor mij wel een wat aparte winnaar; alleen op Illmatic staan al minstens 3-4 betere tracks m.i.. Wat er niets aan afdoet dat het een topper is.
jordidj1 bedankt!
jordidj1 bedankt!
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 22:52 uur
Je merkte dat Nas ook echt gedragen werd door het publiek toen hij de laatste bocht uit kwam.
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 23:02 uur
Hoe spannend wil je het hebben, wat een ontknoping?! #Team Nas 
Bedankt jordidj1 voor deze legendarische editie!!!

Bedankt jordidj1 voor deze legendarische editie!!!
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 23:03 uur
Wow wat een presentatie, baseballpetje af hoor 
En wat een sicke winnaar!!!

En wat een sicke winnaar!!!
1
geplaatst: afgelopen vrijdag om 23:09 uur
Dank Jordi voor dit impromptu weekje 90's-rap. Jammer dat het verkeerde nummer op nummer 1-posities heeft gewonnen, maar het is een heerlijke lijst geworden.
4
geplaatst: gisteren om 02:55 uur
Na een geweldige hiphoppresentatie van Olympische proporties gaan we toch niet helemaal compleet de andere kant op, want we blijven in de USA en ook deels in de jaren 90, want al heb ik afgelopen hiphopweek Marky Mark (niet) gemist, deze week is het tijd voor de real Marky Mark en zijn grungy bunch:https://i.postimg.cc/xjKjvBY7/mark-lanegan-STARTFOTO.jpg
Morgen (zondag) is het vier jaar geleden dat Mark Lanegan overleed. Godverdegodver, vier jaar geleden alweer. Ik was echt van slag toen ik dat gruwelijke kutnieuws hoorde. Mark zit in een heel klein rijtje échte all-time favorieten. Ja, ik had destijds al vernomen dat het met zijn gezondheid best beroerd ging en zijn latere albums hadden niet meer de briljante brille van weleer, dus ik zat op dat moment niet meer op de voorste rij qua fanboy, maar dood? Op je 57e? Het leek ook wel alsof hij het aanvoelde, want in zijn laatste jaren bracht Mark een shitload aan platen uit. Alsof de dood hem op de hielen zat en hem in de nek hijgde.
Nouja, niet alsof dus. Echt iédere zanger uit het Seattle van de jaren 80/90 gaat belachelijk jong de pijp uit. Volgens mij doen alleen Eddie Vedder en Mark Arm het nog. *afkloppen*
Het is dat Mark bij mij moet wedijveren met Chris Cornell, anders had ik zonder blikken of blozen van de daken geroepen dat hij de beste stem uit Seattle had. Waar Chris vooral excelleerde in vocale krachtpatserij, daar was het broeierig timbre van Mark perfect voor een sfeer van rokerige, bedompte achterafkroegjes die tot in het holst van de nacht geopend zijn voor nocturnal animals. En het loopt inmiddels tegen drieën in de nacht in Huize Smith, dus zijn stem heeft weer die magische werking op mij die me uit bed houdt. Ik kan gewoon niet op de stopknop drukken. Die stem, die stem!
The voice of the dead of night.
Voor de enkeling die mogelijk denkt: Mark Lane-who?
Mark in een notendop: begonnen bij Screaming Trees, de beste grungeband voordat grunge bestond, ging tijdens en ook daarna solo, al dan niet met de term 'Band' achter zijn naam, heeft in de jaren 00 geflirt met Queens Of The Stone Age tijdens diens piek, heeft daarna nog meer geflirt met Isobel Campbell en rond die tijd ook met de zanger van The Afghan Wigs (The Gutter Twins) en *EDIT* het Britse electroduo Soulsavers (door al die hoererij van Mark was zelfs ik deze samenwerking even vergeten) en was vooral in de jaren 10 weer aan de lopende band albums aan het uitpoepen, onder andere met Duke Garwood en nóg minder bekende namen, waaronder eentje met zijn tweede echtgenote.
Nadat zijn leven in 2021 door COVID aan een zijden draadje hing (hij verloor zijn spraak en mobiliteit en was maandenlang in en uit een coma), was het in 2022 definitief afgelopen. Er is geen doodsoorzaak gegeven, maar de combinatie van een jarenlange drugs- en alcoholverslaving (in de 90s en 00s) en daarna die enorme COVID-dreun maakt het helaas geen verrassing dat zijn leven/r zei: "Je bekijkt het maar."
Mark is dood, leve Mark! En dat gaan we vieren met een week lang luisteren naar zijn fantastisch bezwerende stem.
STARTLIJST:
Screaming Trees - Bed of Roses (1991)
Screaming Trees - Nearly Lost You (1992)
Screaming Trees - Shadow of the Season (1992)
Screaming Trees - Julie Paradise (1992)
Screaming Trees - Dying Days (1996)
Mark Lanegan (ft Kurt Cobain) - Where Did You Sleep Last Night (1990)
Mark Lanegan - Kingdoms of Rain (1994)
Mark Lanegan - Carnival (1994)
Mark Lanegan - One Way Street (2001)
Mark Lanegan Band - Methamphetamine Blues (2003)
Mark Lanegan Band - Hit the City (2004)
Mark Lanegan Band - One Hundred Days (2004)
Mark Lanegan Band - The Gravedigger’s Song (2012)
Mark Lanegan Band - Bleeding Muddy Water (2012)
Mark Lanegan Band - Ode to Sad Disco (2012)
Mad Season - Long Gone Day (1995)
Queens of the Stone Age - Song for the Dead (2002)
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Deus Ibi Est (2006)
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Ramblin' Man (2006)
The Gutter Twins - The Stations (2008)
Aan jullie het genoegen om hier maximaal tien geniale Lanegan-nummers aan toe te voegen.
Om jullie het een klein beetje makkelijker te maken heb ik een joekel van een Spotify-playlist gemaakt met een selectie van zijn best gewaardeerde liedjes. De teller stopt bij 151 songs, dus dat lijkt me afdoende keus. Maar mocht je obscure favorieten er niet tussen zitten, nomineer vooral!
Mark Lanegan extended playlist
In chronologische volgorde in twee reuzestappen. De eerste honderd stapjes zijn van de Screaming Trees en daarna zijn solo(band), daarna volgen nog 51 samenwerkingen met Jan en alleman.
Geen idee wie ik voor dit spelletje moet taggen, maar ik ga er gewoon vanuit dat iedereen met ook maar een greintje smaak hartstochtelijk meedoet. Have fun!https://hardlystrictlybluegrass.com/wp-content/uploads/2020/09/Mark-Lanegan-700x500.jpeg
Morgen (zondag) is het vier jaar geleden dat Mark Lanegan overleed. Godverdegodver, vier jaar geleden alweer. Ik was echt van slag toen ik dat gruwelijke kutnieuws hoorde. Mark zit in een heel klein rijtje échte all-time favorieten. Ja, ik had destijds al vernomen dat het met zijn gezondheid best beroerd ging en zijn latere albums hadden niet meer de briljante brille van weleer, dus ik zat op dat moment niet meer op de voorste rij qua fanboy, maar dood? Op je 57e? Het leek ook wel alsof hij het aanvoelde, want in zijn laatste jaren bracht Mark een shitload aan platen uit. Alsof de dood hem op de hielen zat en hem in de nek hijgde.
Nouja, niet alsof dus. Echt iédere zanger uit het Seattle van de jaren 80/90 gaat belachelijk jong de pijp uit. Volgens mij doen alleen Eddie Vedder en Mark Arm het nog. *afkloppen*
Het is dat Mark bij mij moet wedijveren met Chris Cornell, anders had ik zonder blikken of blozen van de daken geroepen dat hij de beste stem uit Seattle had. Waar Chris vooral excelleerde in vocale krachtpatserij, daar was het broeierig timbre van Mark perfect voor een sfeer van rokerige, bedompte achterafkroegjes die tot in het holst van de nacht geopend zijn voor nocturnal animals. En het loopt inmiddels tegen drieën in de nacht in Huize Smith, dus zijn stem heeft weer die magische werking op mij die me uit bed houdt. Ik kan gewoon niet op de stopknop drukken. Die stem, die stem!
The voice of the dead of night.
Voor de enkeling die mogelijk denkt: Mark Lane-who?
Mark in een notendop: begonnen bij Screaming Trees, de beste grungeband voordat grunge bestond, ging tijdens en ook daarna solo, al dan niet met de term 'Band' achter zijn naam, heeft in de jaren 00 geflirt met Queens Of The Stone Age tijdens diens piek, heeft daarna nog meer geflirt met Isobel Campbell en rond die tijd ook met de zanger van The Afghan Wigs (The Gutter Twins) en *EDIT* het Britse electroduo Soulsavers (door al die hoererij van Mark was zelfs ik deze samenwerking even vergeten) en was vooral in de jaren 10 weer aan de lopende band albums aan het uitpoepen, onder andere met Duke Garwood en nóg minder bekende namen, waaronder eentje met zijn tweede echtgenote.
Nadat zijn leven in 2021 door COVID aan een zijden draadje hing (hij verloor zijn spraak en mobiliteit en was maandenlang in en uit een coma), was het in 2022 definitief afgelopen. Er is geen doodsoorzaak gegeven, maar de combinatie van een jarenlange drugs- en alcoholverslaving (in de 90s en 00s) en daarna die enorme COVID-dreun maakt het helaas geen verrassing dat zijn leven/r zei: "Je bekijkt het maar."
Mark is dood, leve Mark! En dat gaan we vieren met een week lang luisteren naar zijn fantastisch bezwerende stem.
STARTLIJST:
Screaming Trees - Bed of Roses (1991)
Screaming Trees - Nearly Lost You (1992)
Screaming Trees - Shadow of the Season (1992)
Screaming Trees - Julie Paradise (1992)
Screaming Trees - Dying Days (1996)
Mark Lanegan (ft Kurt Cobain) - Where Did You Sleep Last Night (1990)
Mark Lanegan - Kingdoms of Rain (1994)
Mark Lanegan - Carnival (1994)
Mark Lanegan - One Way Street (2001)
Mark Lanegan Band - Methamphetamine Blues (2003)
Mark Lanegan Band - Hit the City (2004)
Mark Lanegan Band - One Hundred Days (2004)
Mark Lanegan Band - The Gravedigger’s Song (2012)
Mark Lanegan Band - Bleeding Muddy Water (2012)
Mark Lanegan Band - Ode to Sad Disco (2012)
Queens of the Stone Age - Song for the Dead (2002)
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Deus Ibi Est (2006)
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Ramblin' Man (2006)
The Gutter Twins - The Stations (2008)
Aan jullie het genoegen om hier maximaal tien geniale Lanegan-nummers aan toe te voegen.
DEADLINE: MAANDAG 21.00 UUR
Om jullie het een klein beetje makkelijker te maken heb ik een joekel van een Spotify-playlist gemaakt met een selectie van zijn best gewaardeerde liedjes. De teller stopt bij 151 songs, dus dat lijkt me afdoende keus. Maar mocht je obscure favorieten er niet tussen zitten, nomineer vooral!
Mark Lanegan extended playlist
In chronologische volgorde in twee reuzestappen. De eerste honderd stapjes zijn van de Screaming Trees en daarna zijn solo(band), daarna volgen nog 51 samenwerkingen met Jan en alleman.
Geen idee wie ik voor dit spelletje moet taggen, maar ik ga er gewoon vanuit dat iedereen met ook maar een greintje smaak hartstochtelijk meedoet. Have fun!https://hardlystrictlybluegrass.com/wp-content/uploads/2020/09/Mark-Lanegan-700x500.jpeg
0
geplaatst: gisteren om 03:07 uur
En mocht een moderator als Casartelli, cosmic kid, DjFrankie of panjoe eenmaal de nacht achter zich hebben gelaten, wil die dan de naam veranderen in 'Mark Lanegan'. Alvast bedankt!
1
geplaatst: gisteren om 03:10 uur
jordidj1 schreef:
We gaan van start met de laatste race, de twee absolute topfavorieten tegen elkaar. Het verschil met de nummer drie is ruim 50 punten, het is als Femke Kok tegen Jutta Leerdam. Team Mobb Deep - waar berend94 weer in genade is aangenomen - zit op de tribune, bestaande uit ArthurDZ, El Ninjo, Titmeister en west. In het andere vak vinden we team Nas, met Apollo, Arrie a.k.a. "Jake Paul", Dance Lover, Edgar18, Funky Bookie, Hedser, Kalikula en motel matches. Het is stil in het stadion - en dan klinkt het startschot.
(afbeelding)
Nas vs. Mobb Deep, de ultieme battle. Het gaat gelijk op, totdat Nas afstand neemt en die niet meer lijkt weg te geven. Het aantal aandeelhouders voor zijn team gaat dan toch de doorslag geven - of toch niet? Mobb Deep zet een eindsprint in waar je u tegen zegt en ze gaan TEGELIJK de finishlijn over. Uit de fotofinish blijkt team Nas toch het meeste smeergeld te hebben betaald. Wat een wedstrijd! GOUD voor Nas! Arrie a.k.a. "Jake Paul" is in tranen. Ongekend, wat een ontknoping.
We gaan van start met de laatste race, de twee absolute topfavorieten tegen elkaar. Het verschil met de nummer drie is ruim 50 punten, het is als Femke Kok tegen Jutta Leerdam. Team Mobb Deep - waar berend94 weer in genade is aangenomen - zit op de tribune, bestaande uit ArthurDZ, El Ninjo, Titmeister en west. In het andere vak vinden we team Nas, met Apollo, Arrie a.k.a. "Jake Paul", Dance Lover, Edgar18, Funky Bookie, Hedser, Kalikula en motel matches. Het is stil in het stadion - en dan klinkt het startschot.
(afbeelding)
Nas vs. Mobb Deep, de ultieme battle. Het gaat gelijk op, totdat Nas afstand neemt en die niet meer lijkt weg te geven. Het aantal aandeelhouders voor zijn team gaat dan toch de doorslag geven - of toch niet? Mobb Deep zet een eindsprint in waar je u tegen zegt en ze gaan TEGELIJK de finishlijn over. Uit de fotofinish blijkt team Nas toch het meeste smeergeld te hebben betaald. Wat een wedstrijd! GOUD voor Nas! Arrie a.k.a. "Jake Paul" is in tranen. Ongekend, wat een ontknoping.
Lukas schreef:
Wel zonde dat er met 29 deelnemers altijd iemand alleen moet rijden.
Wel zonde dat er met 29 deelnemers altijd iemand alleen moet rijden.
Blame it on the Belgen
De Nederlandse Sandrine Tas is net thuis, deze epische presentatie maar even teruglezen. Thanks J Helaas zelf geen luistertijd meer gevonden
https://i.imgur.com/zR8DHp1.gif
https://i.imgur.com/DaApKsE.gif
jordidj1 schreef:
WAT GEBEURT ER NU?!?!?! COACH LUKAS STUURT GANG STARR OP HET MOMENT OF TRUTH DE VERKEERDE BAAN IN!!! DE BOBSLEE MET HET DUO UIT DE OAST COAST ROETSJT UIT DE BAAN EN ZE KUNNEN EEN MEDAILLE WEL VERGETEN!!! TOTALE CHAOS
WAT GEBEURT ER NU?!?!?! COACH LUKAS STUURT GANG STARR OP HET MOMENT OF TRUTH DE VERKEERDE BAAN IN!!! DE BOBSLEE MET HET DUO UIT DE OAST COAST ROETSJT UIT DE BAAN EN ZE KUNNEN EEN MEDAILLE WEL VERGETEN!!! TOTALE CHAOS
Was hier ook maar een gifje van https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
Lukas schreef:
Benieuwd of we nog een valpartij krijgen.
Benieuwd of we nog een valpartij krijgen.
https://i.imgur.com/VLxHHEH.mp4
1
geplaatst: gisteren om 04:11 uur
jordidj1 schreef:
Mobb Deep zet een eindsprint in waar je u tegen zegt en ze gaan TEGELIJK de finishlijn over. Uit de fotofinish blijkt team Nas toch het meeste smeergeld te hebben betaald. Wat een wedstrijd! GOUD voor Nas!
Mobb Deep zet een eindsprint in waar je u tegen zegt en ze gaan TEGELIJK de finishlijn over. Uit de fotofinish blijkt team Nas toch het meeste smeergeld te hebben betaald. Wat een wedstrijd! GOUD voor Nas!
Zoiets?

https://i.imgur.com/C7uLywj.gif
3
geplaatst: gisteren om 08:45 uur
Hij is wel van het prachtige motto s'avonds een vent, s'ochtends absent!
Wel jammer van de mooie openingspost van onze Evil Smit, die is zo weer aardig naar de verdoemenis geholpen maar misschien past dat er dan wel weer goed bij.
1
geplaatst: gisteren om 09:44 uur
Lanegan, fijne gast. Alhoewel ik ken hem niet persoonlijk, ik weet ook eigenlijk weinig over hem. Ik heb de nodige albums van hem, ook de nodige albums via Spotify geluisterd, en heb de samenwerking hoog staan maar ik ken nog altijd meer niet dan wel. Maar goed daar is komende week dan natuurlijk weer erg goed voor geschikt. Dan is deze dit topic daarbij in zeer goede handen van ons aller Bas die natuurlijk ook maar gewoon een grote muil heeft met een klein zompig hartje waarschijnlijk net zoals Marky.
Ik kijk er naar uit en deze wil ik graag inzetten tijdens de nominatieronde
Blank Diary Entry (& Manic Street Preachers)
Borracho
Harborview Hospital
Like Little Willie John
Lexington Slow Down
Morning Glory Wine
Riot in my House
Sunrise
The False Husband (& Isobel)
The Lonely Night (& Moby)
En nog een kleine shout out voor Judas Touch maar die is met anderhalve minuut wat aan de korte kant voor een nominatie.
Ik kijk er naar uit en deze wil ik graag inzetten tijdens de nominatieronde

Blank Diary Entry (& Manic Street Preachers)
Borracho
Harborview Hospital
Like Little Willie John
Lexington Slow Down
Morning Glory Wine
Riot in my House
Sunrise
The False Husband (& Isobel)

En nog een kleine shout out voor Judas Touch maar die is met anderhalve minuut wat aan de korte kant voor een nominatie.
1
geplaatst: gisteren om 09:55 uur
Bedankt nog Jordi voor de presentatie in snelle rondjes.
Mijn nr. 2 en 3 op 1 en 2 het is hier weleens minder geweest.
Mijn nr. 2 en 3 op 1 en 2 het is hier weleens minder geweest.

0
geplaatst: gisteren om 10:09 uur
Mark Lanegan is een grote held van mij. Ik doe zeker mee. Ook gedurfd dat de nummer 1 van de vorige editie niet in de startlijst staat. Was in de vorige editie ook al zo.
Ik ga hem wel nomineren
Ik ga hem wel nomineren
1
geplaatst: gisteren om 10:38 uur
Mark Lanegan - El Sol
Mark Lanegan - Flatlands
Mark Lanegan - The River Rise
Mark Lanegan Band - Come to Me
Mark Lanegan Band - Deep Black Vanishing Train
Mark Lanegan Band - Harvest Home
Mark Lanegan Band - Nocturne
Mark Lanegan Band - Wedding Dress
Mark Lanegan Band - When Your Number Isn't Up
Mark Lanegan & Isobel Campbell - (Do You Wanna) Come Walk with Me?
Mark Lanegan - Flatlands
Mark Lanegan Band - When Your Number Isn't Up
1
geplaatst: gisteren om 10:45 uur
Volgens mij verliest toch hier het team met Jake Paul op de tribune jordidj1? We zijn Jutta Leerdam niet! 

1
geplaatst: gisteren om 10:48 uur
Carry Home
Mockingbirds
Don't Forget Me
Undertow
When Your Number Isn't Up
Wild Flowers
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Come Undone
Screaming Trees - Dollar Bill
Screaming Trees - In the forest
Soulsavers - You Will Miss Me When I Burn
Mockingbirds
Don't Forget Me
Undertow
Wild Flowers
Mark Lanegan & Isobel Campbell - Come Undone
Screaming Trees - Dollar Bill
Screaming Trees - In the forest
2
geplaatst: gisteren om 11:11 uur
Desert Sessions - Hanging Tree
Gutter Twins - All Misery / Flowers
Mad Season - Slip Away
Mark Lanegan Band - Head
Masters of Reality - High Noon Amsterdam
Queens of the Stone Age - God Is in the Radio
Screaming Trees - Alice Said
Screaming Trees - Halo of Ashes
Screaming Trees - Ocean of Confusion
The Breeders - The Last Time
Gutter Twins - All Misery / Flowers
Mad Season - Slip Away
Mark Lanegan Band - Head
Masters of Reality - High Noon Amsterdam
Queens of the Stone Age - God Is in the Radio
Screaming Trees - Ocean of Confusion
The Breeders - The Last Time
1
geplaatst: gisteren om 11:13 uur
hip Hop is niet helemaal mijn ding maar dat is wel een erg lekkere presentatie jordidj1
0
geplaatst: gisteren om 11:48 uur
EttaJamesBrown schreef:
Ook gedurfd dat de nummer 1 van de vorige editie niet in de startlijst staat.
Sterker nog: van de vier nummers van Mark Lanegan die top drie gehaald hebben in een GH (inclusief de "obscure favoriet" Looking for the Rain in de editie van UNKLE) staat er maar eentje in de startlijst. Dus het volk zal moeten spreken!
0
geplaatst: gisteren om 12:40 uur
Mark Lanegan - El Sol
Screaming Trees - Closer
Screaming Trees - Flower web
Screaming Trees - Time speaks her golden tongue
Mark Lanegan - ugly sunday
Mark Lanegan - wedding dress
Mark Lanegan - El Sol
Screaming Trees - Closer
Screaming Trees - Flower web
Screaming Trees - Time speaks her golden tongue
Mark Lanegan - ugly sunday
Mark Lanegan - wedding dress
0
geplaatst: gisteren om 13:15 uur
EttaJamesBrown schreef:
Poek schreef:
Sterker nog: van de vier nummers van Mark Lanegan die top drie gehaald hebben in een GH (inclusief de "obscure favoriet" Looking for the Rain in de editie van UNKLE) staat er maar eentje in de startlijst. Dus het volk zal moeten spreken!
Vorige editie? Heeft Mark hier al een keer een eerbetoon gehad? Ik kon niks terugvinden, maar nu, na een nog diepere zoektocht, heb ik 'em toch gevonden. Toch wat onhandig dat de artiestennaam niet vermeld staat in het overzicht. Ah, tien jaar geleden alweer. Hoogste tijd voor een opfrissingscursus! Ook voor mij, want ik was zijn arbeidsbureauverleden bij Soulsavers glad vergeten. Mooie reden om flink aan die startlijst te schaven. De vox populi is aan zet! Sterker nog: van de vier nummers van Mark Lanegan die top drie gehaald hebben in een GH (inclusief de "obscure favoriet" Looking for the Rain in de editie van UNKLE) staat er maar eentje in de startlijst. Dus het volk zal moeten spreken!

2
geplaatst: gisteren om 13:39 uur
In Firefox niet, in Chrome wel:
291 23 september 2016 EttaJamesBrown Mark Lanegan / The Screaming Trees You Will Miss Me When I Burn (Soulsavers) Carry Home Kingdoms of Rain 13
1
geplaatst: gisteren om 18:20 uur
EvilDrSmith schreef:
Zoals je inmiddels wel weet houd ik niet van live versies includeren bij rangschikkende spelletjes, maar de liveversie van dit nummer is zoveel beter dan de plaat, dat moest ik even gezegd hebben.
Heel lastig kiezen trouwens.
Mad Season - Slip Away
Mark Lanegan - Borracho
Mark Lanegan - Mockingbirds
Mark Lanegan - Skeletal History
Mark Lanegan Band - Harborview Hospital
Mark Lanegan & Moby - The Lonely Night
The Walkabouts - Feel Like Going Home
0
geplaatst: gisteren om 19:20 uur
Geniale presentatie en een fantastisch podium, met mijn favoriet op 3. Bedankt voor het organiseren nog, jordidj1, en beterschap!
Ik denk nog eventjes na over een lijstje voor Mark Lanegan.
Ik denk nog eventjes na over een lijstje voor Mark Lanegan.
0
geplaatst: gisteren om 19:29 uur
Mark Lanegan Band - I Am The Wolf
Mark Lanegan - Come to Me
Mark Lanegan - El Sol
Mark Lanegan - Wedding Dress
Mark Lanegan - Morning Glory Wine
Mark Lanegan - Out of Nowhere
Mark Lanegan - Kimiko's Dream House
Mark Lanegan - Don't Forget Me
Mark Lanegan Band - I Am The Wolf
Mark Lanegan - Come to Me
Mark Lanegan - El Sol
Mark Lanegan - Wedding Dress
Mark Lanegan - Morning Glory Wine
Mark Lanegan - Out of Nowhere
Mark Lanegan - Kimiko's Dream House
Mark Lanegan - Don't Forget Me
0
geplaatst: vandaag om 00:45 uur
Ik vergeet gewoon Screaming Trees en het schitterende Soulsavers - You Will Miss Me When I Burn
Hopelijk mag mijn lijstje opnieuw.
Eruit: Mark Lanegan Band - When Your Number Isn't Up en Mark Lanegan - Flatlands
Erin: Screaming Trees - Butterfly en Soulsavers - You Will Miss Me When I Burn
Mark Lanegan - El Sol
Screaming Trees - Butterfly
Hopelijk mag mijn lijstje opnieuw.
Eruit: Mark Lanegan Band - When Your Number Isn't Up en Mark Lanegan - Flatlands
Erin: Screaming Trees - Butterfly en Soulsavers - You Will Miss Me When I Burn
Mark Lanegan - El Sol
Screaming Trees - Butterfly
* denotes required fields.