MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #6: Opgezwolle & Co !

zoeken in:
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Dat wist je uiterlijk klokslag 12 uur afgelopen vrijdag al. Last van Korsakov, mijn waarde?

Nipt, heel nipt 1-4

Ja maar was vergeten om er iets van te zeggen, fucking Korsakov!

7. Supernaut vs. War Pigs

0-1 maar mocht Supernaut deze winnen, mij ook goed!

0-3 als wraak voor Into the Void #justiceforintothevoid

Waar is je stem voor Supernaut nu, Teunnis Van Callenberghe!? Ik zie ze niet!?

Het maakt niet veel uit JM, anders was Into The Void hier gestrand. War Pigs is een finalist (tenzij het eerder 'Black Sabbath' tegenkomt, dan weet ik niet wie er wint). En ik verwacht Into The Void vanaf morgen bij de Greatest Hits van Ozzy bij jou wel op nummer 1!
0-4

8. Iron Man vs. Who Are You?

1-0

Onverwachte keuze wellicht: 3-2

EvilDrSmith schreef:
Onverwachte keuze wellicht

Enigszins, ben wel benieuwd naar je toelichting.

4-2

ABDrums schreef:
(quote)

Enigszins, ben wel benieuwd naar je toelichting.

4-2
Ik vind Iron Man een beetje te gemakkelijk. De riff is nogal zompig en eenvoudig en lijkt daarmee de voedingsbodem te zijn voor de swampsludge uit New Orleans: denk aan Crowbar, Eyehategod, dat soort bands. Ik vind het best okay, zowel die bands als 'Iron Man', maar ik ben er zeker niet wild van. Het is me wat te simpel en te makkelijk. Wat Living After Midnight is voor Judas Priest, dat is Iron Man voor de vroege Sab. Niet qua toon (Living After Midnight is vrolijk, Iron Man blijft donker), wel qua "easy digestible".

Who Are You? vind ik enorm spooky, sinister, onheilspellend: alsof de band een samenwerkingsverband is aangegaan met Goblin (je weet misschien wel: van de horrorsoundtracks van Dario Argento, zoals Profondo Rosso en Suspiria). Er zit, gevoelsmatig, veel meer diepgang en lagen in dit nummer.

6-3

Supernaut en Into the Void er al uit?! Waanzin

9. Planet Caravan vs. Dirty Women

1-0

Sting
3-3

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.