Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #6: Opgezwolle & Co !
zoeken in:
1
geplaatst: 7 augustus 2025, 23:30 uur
EvilDrSmith schreef:
Nipt, heel nipt 1-4
(quote)
Dat wist je uiterlijk klokslag 12 uur afgelopen vrijdag al. Last van Korsakov, mijn waarde?Nipt, heel nipt 1-4
Ja maar was vergeten om er iets van te zeggen, fucking Korsakov!
0
geplaatst: 8 augustus 2025, 09:44 uur
7. Supernaut vs. War Pigs
0-1 maar mocht Supernaut deze winnen, mij ook goed!
0-1 maar mocht Supernaut deze winnen, mij ook goed!
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 11:45 uur
0-3 als wraak voor Into the Void #justiceforintothevoid
Waar is je stem voor Supernaut nu, Teunnis Van Callenberghe!? Ik zie ze niet!?
Waar is je stem voor Supernaut nu, Teunnis Van Callenberghe!? Ik zie ze niet!?
1
geplaatst: 8 augustus 2025, 11:53 uur
Het maakt niet veel uit JM, anders was Into The Void hier gestrand. War Pigs is een finalist (tenzij het eerder 'Black Sabbath' tegenkomt, dan weet ik niet wie er wint). En ik verwacht Into The Void vanaf morgen bij de Greatest Hits van Ozzy bij jou wel op nummer 1!
0-4
0-4
0
geplaatst: 8 augustus 2025, 14:46 uur
3
geplaatst: 8 augustus 2025, 15:23 uur
Ik vind Iron Man een beetje te gemakkelijk. De riff is nogal zompig en eenvoudig en lijkt daarmee de voedingsbodem te zijn voor de swampsludge uit New Orleans: denk aan Crowbar, Eyehategod, dat soort bands. Ik vind het best okay, zowel die bands als 'Iron Man', maar ik ben er zeker niet wild van. Het is me wat te simpel en te makkelijk. Wat Living After Midnight is voor Judas Priest, dat is Iron Man voor de vroege Sab. Niet qua toon (Living After Midnight is vrolijk, Iron Man blijft donker), wel qua "easy digestible".
Who Are You? vind ik enorm spooky, sinister, onheilspellend: alsof de band een samenwerkingsverband is aangegaan met Goblin (je weet misschien wel: van de horrorsoundtracks van Dario Argento, zoals Profondo Rosso en Suspiria). Er zit, gevoelsmatig, veel meer diepgang en lagen in dit nummer.
Who Are You? vind ik enorm spooky, sinister, onheilspellend: alsof de band een samenwerkingsverband is aangegaan met Goblin (je weet misschien wel: van de horrorsoundtracks van Dario Argento, zoals Profondo Rosso en Suspiria). Er zit, gevoelsmatig, veel meer diepgang en lagen in dit nummer.
* denotes required fields.