MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #6: Opgezwolle & Co !

zoeken in:

10. Sleeping Village vs. Fairies Wear Boots

Lastig, 'Sleeping Village' duurt maar half zo lang als 'Fairies', maar bestaat wel uit drie op zichzelf lijkende liedjes. Drie songs voor de prijs van een, en dan nóg maar half zo lang als 'Fairies'.
Maar 'Fairies' is veel meer een geheel en beukt ook veel lekkerder. Hmmm... ik ga tóch voor de underdog en het eigenzinnige geluid.
1-1

1-2

Dikke battle

Sting
5-6

Net op tijd....ijzersterk slotnummrr vsn Paranoid imo

11. A National Acrobat vs. Electric Funeral

0-1

4-2

Dikke battle

Jajaja, zo kunnen we nog wel even doorgaan... Bij deze verander ook ik de regels: altijd drie punten meer voor A National Acrobat dan voor Electric Funeral.

8-5 of 118-115 of 1118-1115. A National Acrobat wint in alle gevallen.

Sting
Electric Funeral is "beter' ....slepender, dreigender invloedrijker....☝️‍♂️

12. Cornucopia vs. Hand of Doom

0-1

Enfin, Electric Funeral legde toch het loodje tegenover het minder invloedrijke, minder dreigende, maar wel mooiere en creatiever in elkaar stekende A National Acrobat.

0-2

0-4

A National Acrobat gaat door in de vorige battle. RonaldjK stemde erop.

Sting
Ik heb het niet gezien

0-5

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.