MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
Euh, 2-2 dan, als ik stem op Acrostichon?

2-2

2-3

Heel fijn nummer, dat van Acorstichon. Ik ken dit helemaal niet joh. Voor mijn tijd, zullen we maar zeggen... Ik ga er in ieder geval verder in duiken, want dit intrigeert! Dank aan de nominator!

Acrostichon door

Maar 4 stemmen, nog even laten staan voor de laatkomers? Of iemand brengt de beslissende stem uit en plaatst de volgende snel.

Ik ben net thuis, even luisteren.

Lastige keuze. Zonder te luisteren had ik Cirith Gorgor mijn stem gegeven, maar nu (terug)luisterende vind ik Bodyfarm toch ook sterk. Sterker dan ik in mijn hoofd had zitten.
Ik wacht nog even met plaatsen van een volgende, misschien dat een paar stemmers nog fashionably late at this metalparty arriveren?

Nipt 2-3

Hoe gaaf ik 7Zuma7 ook vind, toch...
2-0

2 - 5 bodyfarm

2 - 0 Asphyx

3-1 7zuma7

Asphyx door

odi
0-3

Al ben ik van lichting 70/75 en was dankzij een studieuitstel in de tussentijd dienstplicht opgeschort, toch ga ik voor de gitaarsolo's en niet voor de metalcore.
1-3

Gast
geplaatst: vandaag om 13:07 uur

geplaatst: vandaag om 13:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.