MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
1-5

odi
0-2

0-4 voor de winaar. Of niet Johnny Marr?

odi
0-2

Ik heb een zwak voor de death doom van Beyond Belief, maar Izah bouwt sterk op en laat dan ook niet meer los tot aan 22:12. Rondom dat punt had er van mij wel een einde aan mogen komen in plaats van minutenlang vibrerende ruis.

0-4

Stomtoevallig afgelopen vrijdag nog naar Beyond Belief geluisterd met een aantal vrienden tijdens een platendraaiavondje. Iemand nam een plaat van Beyond Belief mee (die andere plaat van de band: 'Rave the Abyss') en ik had werkelijk geen idee (meer) naar welke band ik zat te luisteren. Ze hielden uiteindelijk de achterkant voor mijn neus zodat ik de bandleden kon zien. Daar herkende ik in ieder geval Robbie Woning, maar Dead Head was dus hartstikke fout. Ik had geen idee (meer) dat hij dus ook in Beyond Belief speelde. Ze vertelde dat hij ook op accordeon speelde op een nummer, alleen was dat een ander nummer. Blijkt dat dus dit nummer te zijn.

Blijkt ook dat ik hier dus al op 12 oktober naar had zitten luisteren. Alzheimer begint toch wel groteske vormen aan te nemen.

Hoe gaaf dit nummer ook is, Izah vind ik tegen de buitencategorie aanschuren.

2-6

Best lastig. Laat ik dan toch eens gaan voor catchy death i.p.v. weird black.
2-2

3-4

Moet me toch eens meer in Laster gaan verdiepen. Wederom een intrigerend nummer dat bijzonder knap in elkaar zit.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:29 uur

geplaatst: vandaag om 11:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.