MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Zweden!

zoeken in:
1-4

Sorcerer ook gaaf, maar Dawn
1-5

DjFrankie (moderator)
1-6

0-2

0-3

Twee nominaties van mijn kant. Zuur dat ze tegen elkaar moeten, want beiden zijn geweldig. Wel heb ik nog meer met 'Nightwinds' en zijn de 80s ondervertegenwoordigd, dus:

2-3

Wat me trouwens opviel, volgens mij is er niks van Avatar genomineerd of wel? Dacht toch die band best wat fans kende.

Oja; 4 - 3

Kondoro0614 schreef:
Wat me trouwens opviel, volgens mij is er niks van Avatar genomineerd of wel? Dacht toch die band best wat fans kende.

Oja; 4 - 3

Klopt! Misschien wel de grootste niet-genomineerde artiest, ik denk dat het verschil met de nummer 2 erg groot is.

Kondoro0614 schreef:

Oja; 4 - 3
Heel veel zelfs, maar niet hier.
Totaal niet aan gedacht, ook. En indien wel, dan had dat nul invloed gehad op mijn nominaties.
Heb vorig jaar nog een T-shirt meegegeven aan de puberdochter van een vriend van me. Het ding lag al minstens tien jaar stof en motten te vangen in mijn kledingkast en zij was er heel blij (niet met het stof en de motten).
Kan ff niet luisteren, dus ik geef geen punten.

80 stemmen op 12 albums van Avatar. Ik mag blij zijn dat ik 12 stemmen over 80 grindcore-toevoegingen haal, maar is maar net waar de fans zitten. De naam was me wel opgevallen in Zweedse metal-bands overzichten.

volgens mij zitten we dan op 5-4

5-5

namsaap schreef:
(quote)

volgens mij zitten we dan op 5-4

Correct, had danny's bericht over het hoofd gezien. Dank voor de oplettendheid.

DjFrankie (moderator)
6-5

0-3

The Doomsday Kingdom is de zoveelste variatie op het Candlemass-thema van Leif Edling, en in mijn ogen een van de mindere albums in de discografie van de beste man.

Sacrilege kende ik niet: gave Gothenburg-metal met een flinke dosis Amorphis-invloeden. Ga ik meer van checken.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:04 uur

geplaatst: vandaag om 11:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.