Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Zweden!
zoeken in:
0
geplaatst: afgelopen maandag om 09:53 uur
5-4
Geen fan van Meshuggah maar trek dit dan toch weer beter dan het andere nummer
Geen fan van Meshuggah maar trek dit dan toch weer beter dan het andere nummer
2
geplaatst: afgelopen maandag om 11:04 uur
Too close for comfort die vorige battle...
Proud is een mooie ontdekking dankzij EvilDrSmith! Helaas is Dissection veels te goed dat ik geen puntje kan gunnen.
2-0
Proud is een mooie ontdekking dankzij EvilDrSmith! Helaas is Dissection veels te goed dat ik geen puntje kan gunnen.
2-0
0
geplaatst: afgelopen maandag om 12:26 uur
Nou nou, zou de Dissection-fangirl groupieclub de tegenstander überhaupt geluisterd hebben?
In een stief uurtje afgeserveerd, afgedroogd en uitgebonjourd.
(7-0)
En mijn favoriet van Diablo Swing Orchestra.
Zelfs Apollo's favoriet van Soen doet mij weinig beroeren. Vlakke zang, ongeïnspireerde riffs (behalve die op 3'55") gebaseerd op Opeth-prullenbakideetjes. Martin Lopez is het enige lichtpuntje van de band, maar juist daarom a poor man's Opeth. (Veel plezier met Soen hoor, Apollo!
)
Twee vingers in de neus: 1-2
(7-0)
Zelfs Apollo's favoriet van Soen doet mij weinig beroeren. Vlakke zang, ongeïnspireerde riffs (behalve die op 3'55") gebaseerd op Opeth-prullenbakideetjes. Martin Lopez is het enige lichtpuntje van de band, maar juist daarom a poor man's Opeth. (Veel plezier met Soen hoor, Apollo!
)Twee vingers in de neus: 1-2
1
geplaatst: afgelopen maandag om 14:54 uur
Wat is dat Diablo Swing Orchestra voor circusmuziek? 
3-4

3-4
0
geplaatst: afgelopen maandag om 15:04 uur
EvilDrSmith schreef:
Nou nou, zou de Dissection-fangirl groupieclub de tegenstander überhaupt geluisterd hebben?
(7-0)
)
Twee vingers in de neus: 1-2
(7-0)
)Twee vingers in de neus: 1-2
Succes ermee want je bent nog lang niet van Soen af.

41. In Solitude - A Buried Sun (2013) vs. Blessings - Clean (2025)
Een nummer waarvan ik vermoed dat 'ie best ver kan komen, maar misschien zit ik er geheel naast.
1-0
0
geplaatst: afgelopen maandag om 15:05 uur
* denotes required fields.