MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Curieuze keuze van God Dethroned: niet een nummer die ik direct uit hun oeuvre zou pikken. Evenzogoed wel lekker vet. En Vortex... ach, charmante knutselvreugde.
7-4

Twee onbekenden. Vocalen van Ortega doen sterk aan Cult of Luna denken.

2-6

Zelfs Manowar zou plaatsvervangende schaamte krijgen van de songtekst van 'Metal Forever': hilarisch!
Nu snap ik weer een beetje beter waarom de band destijds niet echt serieus werd genomen.
Toch heb ik volgens mij dit cd'tje nog op zolder liggen. Ach, die thrashy Motörheadmetal is op zich nog wel aardig. Net als hun liveshows.
2-7

30. Within Temptation - The Other Half (of me) (1998) vs. Shagor - Hersielingh (2025)
Shagor ligt hier nog in de verpakking. Net van de week ontvangen.
0-1

EvilDrSmith schreef:
Zelfs Manowar zou plaatsvervangende schaamte krijgen van de songtekst van 'Metal Forever': hilarisch!
Nu snap ik weer een beetje beter waarom de band destijds niet echt serieus werd genomen.
Toch heb ik volgens mij dit cd'tje nog op zolder liggen. Ach, die thrashy Motörheadmetal is op zich nog wel aardig. Net als hun liveshows.
2-7

Goddess zit tegenwoordig in de patches. Op de meeste festivals in Europa zijn te vinden.

Von Helsing schreef:
Goddess zit tegenwoordig in de patches. Op de meeste festivals in Europa zijn te vinden.
Yep, ik weet het. Het zou me niks verbazen als ik ze gisteren ook had kunnen treffen op Baroeg Open Air.

Shagor kende ik niet maar klinkt erg goed.

0-2

0 - 3

Shagor is een bazenband, en hun nieuwe plaat is een bazenalbum wat eindejaarsmateriaal bevat.

Enorme bazen, ook live, toch ABDrums?

0-4

1-4

Fijn WT nummer.

Hopsakee, binnen anderhalf uur veegt een blackmetalbandje Within Temptation van de kaart.
31. Textures - Arms of the Sea (2011) vs. Shylmagoghnar - The Dawn of Motion (2018)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.