MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

Apollo schreef:
Enorme bazen, ook live, toch ABDrums?

Volgende keer ben ik daar bij vrienden

Shylmagoghnar destijds volstrekt gemist, wellicht door de onmogelijke bandnaam?
Ik vermoedde een of andere lo-fi rammelblackpunkmetalbandje, of iets in de grindhoek, maar zo zo: dit is wel even andere koek! Wat een indrukwekkende kennismaking. Knalt gewoon eventjes het toch niet misselijke Textures met een dubbele uppercut knock-out in de hoek.
Eigenlijk een te sterke battle voor een eerste ronde.
Wel benieuwd hoe de zanger klinkt in andere nummers, al heb ik de zang in dit nummer geen moment gemist.
3-5

Apollo schreef:
Enorme bazen, ook live, toch ABDrums?

Ja, dat concert was echt steengoed. Lyksalver gaat hoog in mijn jaarlijst eindigen.

Wie o wie geeft het laatste zetje?

DjFrankie (moderator)
7-6

Oh jôh? Space Marines was dus een hiphopmetalband op het DJAX label? Ik ben destijds wel eens hun cd's in de bakken tegengekomen, maar ik was volgens mij abusievelijk in de veronderstelling dat het totaal mijn smaak niet zou zijn. Dit klinkt dertig jaar later eigenlijk best wel leuk.
Dat klinkt Dark Wizard ook, maar ik ga voor Space Marines.
2-1

DjFrankie (moderator)
3-5

3-6 allebei heerlijk

Gast
geplaatst: vandaag om 07:29 uur

geplaatst: vandaag om 07:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.