Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
2
geplaatst: 15 september 2025, 09:03 uur
0
geplaatst: 15 september 2025, 12:20 uur
Shylmagoghnar destijds volstrekt gemist, wellicht door de onmogelijke bandnaam?
Ik vermoedde een of andere lo-fi rammelblackpunkmetalbandje, of iets in de grindhoek, maar zo zo: dit is wel even andere koek! Wat een indrukwekkende kennismaking. Knalt gewoon eventjes het toch niet misselijke Textures met een dubbele uppercut knock-out in de hoek.
Eigenlijk een te sterke battle voor een eerste ronde.
Wel benieuwd hoe de zanger klinkt in andere nummers, al heb ik de zang in dit nummer geen moment gemist.
3-5
Ik vermoedde een of andere lo-fi rammelblackpunkmetalbandje, of iets in de grindhoek, maar zo zo: dit is wel even andere koek! Wat een indrukwekkende kennismaking. Knalt gewoon eventjes het toch niet misselijke Textures met een dubbele uppercut knock-out in de hoek.
Eigenlijk een te sterke battle voor een eerste ronde.
Wel benieuwd hoe de zanger klinkt in andere nummers, al heb ik de zang in dit nummer geen moment gemist.
3-5
1
geplaatst: 15 september 2025, 15:19 uur
Ja, dat concert was echt steengoed. Lyksalver gaat hoog in mijn jaarlijst eindigen.
0
geplaatst: 15 september 2025, 23:19 uur
0
geplaatst: 16 september 2025, 00:10 uur
Oh jôh? Space Marines was dus een hiphopmetalband op het DJAX label? Ik ben destijds wel eens hun cd's in de bakken tegengekomen, maar ik was volgens mij abusievelijk in de veronderstelling dat het totaal mijn smaak niet zou zijn. Dit klinkt dertig jaar later eigenlijk best wel leuk.
Dat klinkt Dark Wizard ook, maar ik ga voor Space Marines.
2-1
Dat klinkt Dark Wizard ook, maar ik ga voor Space Marines.
2-1
0
geplaatst: 16 september 2025, 20:15 uur
* denotes required fields.