MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!

zoeken in:

3-4 nostalgie

Wat Dieter schrijft
5-5

Opnieuw een gelijkspel. Ossaert in principe door mocht ik geen tussenronde doen voor de gelijke spelen, heb nog een ideetje achter de hand namelijk.

1-3

Apollo schreef:
Opnieuw een gelijkspel. Ossaert in principe door mocht ik geen tussenronde doen voor de gelijke spelen, heb nog een ideetje achter de hand namelijk.

1-3
Geen idee wat voor ideetje je achter de hand hebt, maar ik vind het voor de gelijke spelen nu al een goed idee. (Ideetje over jouw ideetje: de liedjes die in een gelijkspel eindigden opnieuw in de tombola gooien?)

EvilDrSmith schreef:
Geen idee wat voor ideetje je achter de hand hebt, maar ik vind het voor de gelijke spelen nu al een goed idee. (Ideetje over jouw ideetje: de liedjes die in een gelijkspel eindigden opnieuw in de tombola gooien?)

Dat is min of meer het ideetje van een tussenronde toepassen. Maar er is nog een tweede ideetje waar jij sowieso erg blij van zou worden.

DjFrankie (moderator)
1-5

Twee onbekende bands voor mij. Verrassend om te zien dat Armed Cloud al 15 jaar bezig is en vier albums heeft uitgebracht, dus een kennismaking werd dan ook de hoogste tijd. De proggy hardrock/metal met een grote rol voor synths bevalt me prima, maar de zanger is helaas een discussiepunt.

Oh wacht, State Power ken ik wel. Althans, een beetje. Ik had er wat van geluisterd omdat ze op BOA optraden. Eh, ik weet inmiddels niet eens meer of ik ze nou heb gezien, of niet. Het is pas een paar weken geleden. Djiezus, wat érrûg!

Ondanks de wat twijfelachtige zang ga ik toch voor Armed Cloud, want hoe lekker State Power ook klinkt, het klinkt ook wel érg doorsnee en been there, done that. Ach, die zanger van Armed Cloud probeert gewoon de minder talentrijke zoon van Geddy Lee te zijn.

Hé, wat zie ik nu bij Armed Cloud? Is (was) onze MuMe-collega The_CrY ook een medewerker van Metal-Archives? De enige band die hij heeft toegevoegd in Metal-Archives en stomtoevallig valt mijn oog erop.
2-5

3-1

Over The_CrY gesproken, ik had jou hier actiever verwacht. Of trekt Nederlandse metal je niet zo?

Gast
geplaatst: vandaag om 12:05 uur

geplaatst: vandaag om 12:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.