Muziek / Muziekgames / Favoriete Metalnummer per Land - nu in: Nederland!
zoeken in:
0
geplaatst: 2 oktober 2025, 19:44 uur
Dit is een hele lastige.
Op basis van de song op zich: Ayreon, maar op basis van memories zeker Helloïse.
Draai beide nog regelmatig.
3-4
Op basis van de song op zich: Ayreon, maar op basis van memories zeker Helloïse.
Draai beide nog regelmatig.
3-4
0
geplaatst: 3 oktober 2025, 09:56 uur
0
geplaatst: 3 oktober 2025, 10:48 uur
Toch raar dat het geniale van Ayreon hier (wederom) zo weinig liefde kent. 
The Sewage vind ik het enige écht gave nummer van Death Alley. Helleruin heeft daarentegen tal van gave nummers.
2-1

The Sewage vind ik het enige écht gave nummer van Death Alley. Helleruin heeft daarentegen tal van gave nummers.
2-1
0
geplaatst: 3 oktober 2025, 12:01 uur
EvilDrSmith schreef:
2-1

2-1
En je stemt toch vóór Helleruin?
0
geplaatst: 3 oktober 2025, 12:06 uur
Klopt. 
Reden: ik vind de zang te ielig, dun en weinig opmerkelijk voor hun sound. Hoe gaaf de compositie ook, de wat grijzemuizenzang doet afbreuk. Helaas. Ze hadden een zanger nodig met meer gif, bereik, stijl, grom, vuil, smerigheid, of wat dan ook.

Reden: ik vind de zang te ielig, dun en weinig opmerkelijk voor hun sound. Hoe gaaf de compositie ook, de wat grijzemuizenzang doet afbreuk. Helaas. Ze hadden een zanger nodig met meer gif, bereik, stijl, grom, vuil, smerigheid, of wat dan ook.
0
geplaatst: 3 oktober 2025, 23:23 uur
* denotes required fields.