Muziek / Muziekgames / Verrukkelijke 500 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari, 11:15 uur
3-1
Nice, hé?
Jij doet het nu wel zelf door The Cult koelbloedig uit te schakelen.
All Along the Watchtower wordt overschat. Ik ben wss één van de weinigen die het origineel van Dylan beter kan smaken, of zijn er nog zo'n gekken hier?
Nice, hé?
All Along the Watchtower wordt overschat. Ik ben wss één van de weinigen die het origineel van Dylan beter kan smaken, of zijn er nog zo'n gekken hier?
0
geplaatst: 5 januari, 11:19 uur
Johnny Marr schreef:
3-1
Nice, hé?
3-1
(quote)
Nice, hé?
Ik denk dat je idd een van de weinigen bent, zelfs Dylan zelf vindt de versie van Jimi beter. Niet dat ik dat nou zo'n fantastisch nummer vind, maar als we het nou toch over overschat hebben, dan kunnen we The Cult wel noemen

0
geplaatst: 5 januari, 11:21 uur
Titmeister schreef:
Ik denk dat je idd een van de weinigen bent, zelfs Dylan zelf vindt de versie van Jimi beter. Niet dat ik dat nou zo'n fantastisch nummer vind, maar als we het nou toch over overschat hebben, dan kunnen we The Cult wel noemen
(quote)
Ik vind het origineel ook beter. Desalniettemin is de versie van Hendrix beter dan het nummer van The Cult
0
geplaatst: 5 januari, 11:39 uur
28. The Beatles – While My Guitar Gently Weeps vs The Last Shadow Puppets – My Mistakes Were Made For You
0
geplaatst: 5 januari, 11:45 uur
1-2
Dit is incorrect.
Dit is objectief incorrect.
Scorpion_21 schreef:
Desalniettemin is de versie van Hendrix beter dan het nummer van The Cult
Desalniettemin is de versie van Hendrix beter dan het nummer van The Cult
Dit is incorrect.
Titmeister schreef:
maar als we het nou toch over overschat hebben, dan kunnen we The Cult wel noemen
maar als we het nou toch over overschat hebben, dan kunnen we The Cult wel noemen
Dit is objectief incorrect.
* denotes required fields.