Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:00 uur
Vrije vertaling: de anti-stemmer

Of OH aan de "rock"............
(ik wist het wel: sneaky hoor, toch wel degelijk goede muziek luisteren zonder dat wij het in de gaten hadden).

Of OH aan de "rock"............
(ik wist het wel: sneaky hoor, toch wel degelijk goede muziek luisteren zonder dat wij het in de gaten hadden).
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:04 uur
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:05 uur
Onderhond schreef:
"pop/folk" mijn beste
(quote)
"pop/folk" mijn beste

Voor jou 1 pot nat mijn beste

Dus 1 pot nat wint van niet om aan te horen

Zo blijf jij in dit spel in elk geval niet werkloos!
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:07 uur
VanDeGriend schreef:
was dit nou voor een loting
was dit nou voor een loting
Idd gaat beetje snel zonder echt overleg, daardoor mijn nummer 2 er niet eens in
.DutchViking schreef:
He, wat jammer nou... Chimaira al uitgeschakeld...
He, wat jammer nou... Chimaira al uitgeschakeld...
Zeker jammer.
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:30 uur
11- Howard Shore - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (The Complete Recordings) -vs.- Blackalicious - The Craft
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:38 uur
Onderhond schreef:
Persoonlijk vind ik het wegschrappen op basis van gemiddeldes niet echt geslaagd. Dit soort lijstjes wordt bepaald door het aantal fans, niet door gemiddeldes.
Als begincriterium zijn gemiddeldes best, maar nu zijn er weer een paar interessante (hé, een keer geen rockalbum) albums verdwenen. Acts als Vitalic vind ik niet meteen super, maar tegen eender welk ander rockalbum krijgen ze wel m'n stem. Zijn ook acts met "naam", dus jammer dat ze niet eens de kans krijgen mee te doen.
Persoonlijk vind ik het wegschrappen op basis van gemiddeldes niet echt geslaagd. Dit soort lijstjes wordt bepaald door het aantal fans, niet door gemiddeldes.
Als begincriterium zijn gemiddeldes best, maar nu zijn er weer een paar interessante (hé, een keer geen rockalbum) albums verdwenen. Acts als Vitalic vind ik niet meteen super, maar tegen eender welk ander rockalbum krijgen ze wel m'n stem. Zijn ook acts met "naam", dus jammer dat ze niet eens de kans krijgen mee te doen.
Ik wil nog even opmerken het met Onderhond eens te zijn. Zo doet bijv. Guero van Beck niet eens mee.

0
geplaatst: 4 april 2006, 23:40 uur
12- Bloc Party - Silent Alarm -vs.- Jaga Jazzist - What We Must
0
geplaatst: 4 april 2006, 23:48 uur
net even snel geluisterd en ik ga voor Jaga
(hoewel BP ook wel fijn is)
3-2
(hoewel BP ook wel fijn is)
3-2
0
geplaatst: 5 april 2006, 00:00 uur