Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005
zoeken in:
0
geplaatst: 5 april 2006, 01:55 uur
1/2
Geen LCD Soundsystem, Bell Orchestre (4,12...), Sons And Daughters (4,08 oid)... Nouja, die hadden het waarschijnlijk toch niet gewonnen.
Wel mooi dat Coparck door is! En verrassend dat Patrick Wolf er al uit ligt na zijn halve finale in de vorige KO.
Geen LCD Soundsystem, Bell Orchestre (4,12...), Sons And Daughters (4,08 oid)... Nouja, die hadden het waarschijnlijk toch niet gewonnen.
Wel mooi dat Coparck door is! En verrassend dat Patrick Wolf er al uit ligt na zijn halve finale in de vorige KO.
0
geplaatst: 5 april 2006, 09:13 uur
1-3
[wank modus aan/] Zo mn eerste favorieten liggen er al weer uit.
Dan volgt nog een rondje nummer 5 tegen nummer 1 over 2005: 15- Editors - The Back Room -vs.- My Morning Jacket - Z en mis ik zo'n beetje de helft van mn top 10. En, ja waar is lcd ?. [wank modus uit]
ik denk dat we opnieuw moeten beginnen
[wank modus aan/] Zo mn eerste favorieten liggen er al weer uit.
Dan volgt nog een rondje nummer 5 tegen nummer 1 over 2005: 15- Editors - The Back Room -vs.- My Morning Jacket - Z en mis ik zo'n beetje de helft van mn top 10. En, ja waar is lcd ?. [wank modus uit]ik denk dat we opnieuw moeten beginnen

0
geplaatst: 5 april 2006, 10:36 uur
16- Clap Your Hands Say Yeah - Clap Your Hands Say Yeah -vs.- Autechre – Untilted
0
geplaatst: 5 april 2006, 11:24 uur
Volgens mij voor het eerst dat Autechre in een tweede ronde geraakt 
17- Boards of Canada - The Campfire Headphase -vs.- Hooverphonic - No more sweet music
0-1

17- Boards of Canada - The Campfire Headphase -vs.- Hooverphonic - No more sweet music
0-1
* denotes required fields.