MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: 2005

zoeken in:
aslan (crew)
3-4 hooverphonic

3-5 Geike en haar mannekes

18- Sleater-Kinney - The Woods -vs.- Maxïmo Park - A Certain Trigger

0-1

Yak
Tijd om Sleater-Kinney tenminste één hart onder de riem te steken. Jammer dat die ijzersterke plaat het op zeker gaat afleggen tegen het middelmatige Maximo Park.

1-3 Sleater-Kinney

1-4 .... is ook geen tegenstand voor Maximo Park....tegen het middelmatige Sleater Kinney

2/5

Sorry Yak...

19- Kate Bush - Aerial -vs.- Danger Doom - The Mouse and the Mask

0-2 Danger Doom

Ace
Kan ik hier gewoon een beetje lukraak gaan stemmen? Zo werkt dit toch?

Dat moet ieder voor zich weten. Zelf stem ik alleen als ik beide albums (deels) gehoord heb. Of als ik 1 album wel goed vind, het andere niet ken en het spelletje al een hele tijd stil ligt.

SelmaDuim
Bepaalde anderen stemmen ook als ze geen van beide albums kennen. Puur omdat ze niks beters te doen hebben of om tegenstemmen uit te delen.

Stemmen klinkt het meest logisch als je ze allebei kent, maar dat heb ik persoonlijk niet zo vaak. Vaak één van de twee.

1-3

ik mag van mezelf stemmen als ik tenminste een van de albums ken. Als ik dat album soort van acceptabel vind, krijgt ie m'n stem.

SelmaDuim schreef:
Bepaalde anderen stemmen ook als ze geen van beide albums kennen.

Ace
Ok, het is me duidelijk... Ik ga stemmen als ik 1 van de 2 in ieder geval ken.

2-3

nu de moeilijkste

20- Pelican - The Fire in Our Throats Will Beckon the Thaw -vs.- Porcupine Tree - Deadwing

0-1

Ja, deze is inderdaad moeilijk, toch maar PT vanwege Deadwing en Arriving Somewhere...

0-3

Electro_
0-4

HammerHead schreef:
Ja, deze is inderdaad moeilijk, toch maar PT vanwege Deadwing en Arriving Somewhere...

Precies dezelfde redenering als die die ik gebruikte

dutch2
0-5

21- Exodus - Shovel Headed Kill Machine -vs.- Amos Lee - Amos Lee

1-0 Exodus, geweldig geweldadige plaat.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:46 uur

geplaatst: vandaag om 11:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.