MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
DutchViking
11. Suffocation – Bullet for My Valentine

Eindelijk iemand die ik weer ken:

0-1 Bullet for My Valentine. Fijn nummer Tears don't Fall

DutchViking
1-1 Suffocation

Fijne death metal band

Met Bullet for my Valentine heb ik niet zo veel, dat ene clipje wat ik laatst zag (op Rockzone als ik me niet vergis) vond ik niet echt bijzonder

Haha ik lig er even nog 2 rondes uit, maar vanaf dan ken ik het weer

2-1 Suffocation

DutchViking schreef:
Met Bullet for my Valentine heb ik niet zo veel, dat ene clipje wat ik laatst zag (op Rockzone als ik me niet vergis) vond ik niet echt bijzonder

Dat was All These Things I Hate afgelopen woensdag, dat vind ik wel een aardig nummer.
Het is idd meer metal voor het jongere publiek, niet dat jullie oud zijn natuurlijk, maar ik begrijp wel dat jullie het niet interessant genoeg vinden.

DutchViking
Misschien dat ik Bullet for my Valentine ook wel zie zitten, maar afgaande op de nummers die ik ken, spreekt het me niet zo aan Trivium daarentegen spreekt me wel wat meer aan (lijkt er qua stijl wel wat op, vind ik).

3-1 suffe keesje

Zo maar eens even het een en het andere geluisterd:

4-1

Ghehe, hier ben ik weer.
Ik ga meteen maar de klus afmaken.
5-1

12. Accept – Killswitch Engage

sxesven
0-1

DutchViking
1-2 Killswitch Engage

En dan vooral vanwege hun meesterlijke album 'The End of Heartache'

1-4
de zang van Killswith Engage doet me soms een beetje aan Slipknot denken, maarja.

13. Caliban - Pain of Salvation

DutchViking
0-1

Ik heb ooit een optreden van Caliban bijgewoond (voorprogramma van Soilwork, in 2004), zelden zo'n beroerd optreden meegemaakt. Ook niet echt mijn muziek. Pain of Salvation spreekt me meer aan.

Broer Konijn
Ik twijfel, maar kies toch voor...

1-3 Taliban

1-4 PoS

1-5

DutchViking

Sinds wanneer zijn die zich toe gaan leggen op metal?

DutchViking
14. Death – Diamond Head

DutchViking schreef:
(quote)

Sinds wanneer zijn die zich toe gaan leggen op metal?

Ook enge mannen met lang haar en een baard. Niet zo gek toch ?

DutchViking
Deze is moeilijk. Death wordt alom gezien als grondlegger van death metal en is altijd zeer vernieuwend te werk gegaan.

Diamond Head was een van de aanstichters van de NWOBHM en een belangrijke inspiratiebron voor veel muzikanten, waaronder Metallica.

Toch geeft voor mij de veelzijdigheid van wijlen Chuck Schuldiner de doorslag: 2-1 Death

Gast
geplaatst: vandaag om 10:53 uur

geplaatst: vandaag om 10:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.