Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 00:30 uur
0-1 Evergrey
Een van de betere progmetal-bands van de laatste jaren. Murderdolls (wel een originele naam trouwens) stelt m.i. muzikaal niet zo bijster veel voor.
Een van de betere progmetal-bands van de laatste jaren. Murderdolls (wel een originele naam trouwens) stelt m.i. muzikaal niet zo bijster veel voor.
0
geplaatst: 11 april 2006, 00:55 uur
Wat ik van beide bands ken vind ik simpelweg om te huilen, ik onthoud mij van stemming.
0
geplaatst: 11 april 2006, 01:02 uur
0-2 Evergrey
Ik ken alleen The Inner Circle, dat naar mijn bescheiden mening best wel een goede plaat was.
Ik ken alleen The Inner Circle, dat naar mijn bescheiden mening best wel een goede plaat was.
0
Kenneth
geplaatst: 11 april 2006, 01:07 uur
Ik ken niet veel van beide bands, maar wel genoeg om te constateren dat ik meer heb met Evergrey dan met Murderdolls, de zoveelste hype die men over een paar jaar alweer vergeten is... 0-4
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 01:13 uur
De opponent van Evergrey in de volgende ronde...
Ik ga voor Brujeria, die band waar onder meer Dino Cazares (Fear Factory) in speelt. Rammstein heb ik nooit veel aan gevonden:
1-0 Brujeria
Ik ga voor Brujeria, die band waar onder meer Dino Cazares (Fear Factory) in speelt. Rammstein heb ik nooit veel aan gevonden:
1-0 Brujeria
0
geplaatst: 11 april 2006, 01:20 uur
Ik vandaag ook maar voor de Mexicanen, van Rammstein is eigenlijk alleen het debuut echt goed:
2-0
2-0
* denotes required fields.