MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
2-2

Allmusic
2-3

3-3

4-3 Lemmy heerst.

Lemmy heerst inderdaad

5-3

moeilijk, maar kies toch voor...
DP

5-5

5-6 Deep Purple

Als ik aan het werk ben **@$#*!&@*$& Tool niet door... Meshuggah eruit ... Ministry eruit nou laat dan maar de niet-metalbands Led Zeppelin of Deep Purple lekker winnen in een Metal Knock-Out. Sorry maar dit moest er toch echt even uit.

6-6

Broer Konijn
7-6

Ik zie liever ook niet een hardrockband (Deep Purple, Led Zeppelin) winnen. Exfrozen, troost je met de gedachte dat grote METALbands als Slayer, Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Sepultura en Mastodon er nog in zitten

Ik had ook al mijn twijfels bij Deep Purple in een METAL knock out, maar goed metal is een ruim begrip.

Exfrozen schreef:
Als ik aan het werk ben **@$#*!&@*$& Tool niet door... Meshuggah eruit ... Ministry eruit nou laat dan maar de niet-metalbands Led Zeppelin of Deep Purple lekker winnen in een Metal Knock-Out. Sorry maar dit moest er toch echt even uit.

Ach troost je, zo gaat het al de hele tijd door

Kos
7-7

Kos
Beetje jammer inderdaad van die volstrekt irritante Dream theatre .

AOR
8-7

er zijn idd een hoop goeie uit, maar Deep Purple sla ik toch hoger aan dan Motorhead

9-7

Deep Purple eruit

Sommige mensen hier dus toch nog hun zin

4. Megadeth – Def Leppard

1-0

Kos
3-0

Def Leppard

DutchViking
3-1

Megadeth vind ik een enorm saaie band

3-2 Eens met DutchViking

Leppard

4-3, dus?

DutchViking schreef:

Megadeth vind ik een enorm saaie band

Je moet niet zo kwaad doen als Exfrozen, dat helpt

Lying Mouth schreef:
(quote)

Je moet niet zo kwaad doen als Exfrozen, dat helpt

Ik zat op The Scientist (goede vriend van me tenslotte) al m'n frustraties af te reageren toen Opeth er uit ging

Broer Konijn
Megadeth is inderdaad een erg saaie en bovendien enorm overgewaardeerde band met een enorm zwakke zanger (Dave Mustaine) en saaie nummers (ben zelfs een keer in slaap gevallen tijdens hun 'Risk' album). Alleen Marty Friedman's gitaarsolo's kunnen mij zo nu en dan (als hij niet verzandt in krachtpatserij) bekoren:

4-4 Leppard

5-4, hoe wel ik het vaak met je eens ben Dutchviking kan ik het niet over mijn hard verkrijgen om tegen Megadeth te stemmen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:13 uur

geplaatst: vandaag om 06:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.