Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:14 uur
Als ik aan het werk ben **@$#*!&@*$& Tool niet door... Meshuggah eruit ... Ministry eruit nou laat dan maar de niet-metalbands Led Zeppelin of Deep Purple lekker winnen in een Metal Knock-Out. Sorry maar dit moest er toch echt even uit.
6-6
6-6
0
Broer Konijn
geplaatst: 18 april 2006, 23:15 uur
7-6
Ik zie liever ook niet een hardrockband (Deep Purple, Led Zeppelin) winnen. Exfrozen, troost je met de gedachte dat grote METALbands als Slayer, Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Sepultura en Mastodon er nog in zitten
Ik zie liever ook niet een hardrockband (Deep Purple, Led Zeppelin) winnen. Exfrozen, troost je met de gedachte dat grote METALbands als Slayer, Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Sepultura en Mastodon er nog in zitten

0
geplaatst: 18 april 2006, 23:16 uur
Ik had ook al mijn twijfels bij Deep Purple in een METAL knock out, maar goed metal is een ruim begrip.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:16 uur
Exfrozen schreef:
Als ik aan het werk ben **@$#*!&@*$& Tool niet door... Meshuggah eruit ... Ministry eruit nou laat dan maar de niet-metalbands Led Zeppelin of Deep Purple lekker winnen in een Metal Knock-Out. Sorry maar dit moest er toch echt even uit.
Ach troost je, zo gaat het al de hele tijd door

0
geplaatst: 18 april 2006, 23:17 uur
Beetje jammer inderdaad van die volstrekt irritante Dream theatre
.
.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:17 uur
er zijn idd een hoop goeie uit, maar Deep Purple sla ik toch hoger aan dan Motorhead
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:19 uur
Sommige mensen hier dus toch nog hun zin 
4. Megadeth – Def Leppard
1-0

4. Megadeth – Def Leppard
1-0
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:22 uur
Lying Mouth schreef:
Je moet niet zo kwaad doen als Exfrozen, dat helpt
(quote)
Je moet niet zo kwaad doen als Exfrozen, dat helpt

Ik zat op The Scientist (goede vriend van me tenslotte) al m'n frustraties af te reageren toen Opeth er uit ging

0
Broer Konijn
geplaatst: 18 april 2006, 23:22 uur
Megadeth is inderdaad een erg saaie en bovendien enorm overgewaardeerde band met een enorm zwakke zanger (Dave Mustaine) en saaie nummers (ben zelfs een keer in slaap gevallen tijdens hun 'Risk' album). Alleen Marty Friedman's gitaarsolo's kunnen mij zo nu en dan (als hij niet verzandt in krachtpatserij) bekoren:
4-4 Leppard
4-4 Leppard
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:24 uur
5-4, hoe wel ik het vaak met je eens ben Dutchviking kan ik het niet over mijn hard verkrijgen om tegen Megadeth te stemmen.
* denotes required fields.