Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:27 uur
5-6, vooral vanwege uitstekende (en qua sound uit duizenden herkenbare) platen als Pyromania en Hysteria.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:27 uur
6-6
dank u je hebt gelijk Iron Maiden, Metallica, Slayer en Mastodon je zou bijna zeggen dat het eigenlijk nog meevalt
Broer Konijn schreef:
Ik zie liever ook niet een hardrockband (Deep Purple, Led Zeppelin) winnen. Exfrozen, troost je met de gedachte dat grote METALbands als Slayer, Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Sepultura en Mastodon er nog in zitten
Ik zie liever ook niet een hardrockband (Deep Purple, Led Zeppelin) winnen. Exfrozen, troost je met de gedachte dat grote METALbands als Slayer, Metallica, Iron Maiden, Black Sabbath, Sepultura en Mastodon er nog in zitten

dank u je hebt gelijk Iron Maiden, Metallica, Slayer en Mastodon je zou bijna zeggen dat het eigenlijk nog meevalt

0
geplaatst: 18 april 2006, 23:30 uur
muziek-technisch gezien valt er op Led Zeppelin en Deep Purple weinig aan te merken, lijkt me
staan vooral voor hun tijd.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:30 uur
6-7
Simpelweg omdat ik Leppard als band veel sterker vind dan het als los zand aan elkaar hangende Megadeth met haar vele bezettingswijzingen. Bovendien zijn hun songs veel sterker dan die van Megadeth (voorzover je dat met elkaar kunt vergelijken), hoewel Rust in Peace dan wel weer een aardig album is.
Het enige dat je Leppard zou kunnen verwijten, is dat het soms wat te commercieel/glad klinkt, maar dat weegt niet op tegen de kanttekeningen die ik bij Megadeth zou kunnen maken.
Simpelweg omdat ik Leppard als band veel sterker vind dan het als los zand aan elkaar hangende Megadeth met haar vele bezettingswijzingen. Bovendien zijn hun songs veel sterker dan die van Megadeth (voorzover je dat met elkaar kunt vergelijken), hoewel Rust in Peace dan wel weer een aardig album is.
Het enige dat je Leppard zou kunnen verwijten, is dat het soms wat te commercieel/glad klinkt, maar dat weegt niet op tegen de kanttekeningen die ik bij Megadeth zou kunnen maken.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:33 uur
ettettummu schreef:
muziek-technisch gezien valt er op Led Zeppelin en Deep Purple weinig aan te merken, lijkt me
Daar geef ik je gelijk in, maar het staat toch raar als Led Zeppelin wint van Metallica of Iron Maiden.muziek-technisch gezien valt er op Led Zeppelin en Deep Purple weinig aan te merken, lijkt me
0
Kenneth
geplaatst: 18 april 2006, 23:33 uur
7-8
Megadeth vind ik helemaal niks, Leppard is ook niet echt 'mijn ding' maar spreekt me wel meer aan.
Megadeth vind ik helemaal niks, Leppard is ook niet echt 'mijn ding' maar spreekt me wel meer aan.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:35 uur
Exfrozen schreef:
Daar geef ik je gelijk in, maar het staat toch raar als Led Zeppelin wint van Metallica of Iron Maiden.
misschien wel van Metallica, maar zeker niet van Iron Maiden, eerder andersomDaar geef ik je gelijk in, maar het staat toch raar als Led Zeppelin wint van Metallica of Iron Maiden.
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:42 uur
ettettummu schreef:
Daar kunnen we het denk niet over eens worden.(quote)
maar zeker niet van Iron Maiden, eerder andersom
0
geplaatst: 18 april 2006, 23:42 uur
Exfrozen schreef:
Daar kunnen we het denk niet over eens worden.
dat denk ik ook nietDaar kunnen we het denk niet over eens worden.
* denotes required fields.