MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
Zelfde reden als HH:

0-2

DutchViking
0-3

Ik sluit me daar bij aan. Daarnaast is Still Remains gewoon een goede metalcore-band.

DutchViking schreef:
Ik ben benieuwd of al die Raised Fist-aanhangers op deze site komen stemmen (ik zie dat ze nogal wat stemmen hebben vergaard met hun album )... Want dan maakt Exodus natuurlijk helemaal geen kans

Normaal gesproken wint Exodus dat wel. Ik moet bekennen dat ik Raised Fist, als een van de weinige bands in dit topic, helemaal niet ken

Moet maar eens veranderen

0-4

Ik doe ook een anti-stem:

0-5

DutchViking
Dream Theater zal het moeilijk krijgen, in de volgende ronde tegen Still Remains

DutchViking
23. Alchemist – Children of Bodom

1-1

DutchViking
2-1 Alchemist

Een van de meest ondergewaardeerde progressieve doom/death-bands van de laatste jaren. Alchemist verwerkt invloeden uit folk, psychedelica, elektro, rock en vooral metal in haar muziek en weten deze invloeden om te smeden tot iets bijzonder indrukwekkends.

Children of Bodom vind ik persoonlijk een van de mindere bekende melodeath-bands van de laatste jaren.

Kenneth
3-1

Ja, Austral Alien belandde in 2003 terecht in veel jaarlijstjes van metalbladen. Ik herinner me nog dat een Aardschok-recensent het destijds omschreef als kruising tussen U2, Killing Joke, Fear Factory, Voivod en Opeth.

5-1 Persoonlijk een hekel aan CoB

24. My Dying Bride – Sodom

1-0

DutchViking
1-2

Ausgebombt

En wat te denken van songs als Agent Orange, Napalm in the Morning en Stalinhagel?

Erectioneel.

Sodom is een erg leuke band, maar MDB trekt mij persoonlijk meer: 4-2

5-2

Heeft wel wat weg van Opeth

25. Six Feet Under – Hammerfall

0-1

Ik ga toch voor de powermetal

DutchViking
Moeilijk, deze...

Ik ga ook voor Hammerfall: 0-2

Mja, Six Feet Under is een zeer matige band, vooral hun belabberde recente albums. Desondanks vind ik het nog wel iets beter dan power metal. Dus..

1-2

1-3 hamerval

Zo gaat hard zeg

1-4 Voor de Hamer

Broer Konijn
1-5 Hammerfall

26. DevilDriver – Fantomas

DutchViking
DevilDriver ken ik niet, Fantomas daarentegen spreekt me erg aan: 0-1

1-1

DevilDriver ga ik voor. Nooit geen volledig album van beide gehoord maar wat ik gehoord heb van DevilDriver ligt mij meer dan Fantomas.

ik ken ze allebei niet

Gast
geplaatst: vandaag om 22:19 uur

geplaatst: vandaag om 22:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.