Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 12:37 uur
0-3
Ik sluit me daar bij aan. Daarnaast is Still Remains gewoon een goede metalcore-band.
Ik sluit me daar bij aan. Daarnaast is Still Remains gewoon een goede metalcore-band.
0
geplaatst: 11 april 2006, 12:43 uur
DutchViking schreef:
Ik ben benieuwd of al die Raised Fist-aanhangers op deze site komen stemmen (ik zie dat ze nogal wat stemmen hebben vergaard met hun album
)... Want dan maakt Exodus natuurlijk helemaal geen kans 
Normaal gesproken wint Exodus dat wel. Ik moet bekennen dat ik Raised Fist, als een van de weinige bands in dit topic, helemaal niet ken
Ik ben benieuwd of al die Raised Fist-aanhangers op deze site komen stemmen (ik zie dat ze nogal wat stemmen hebben vergaard met hun album
)... Want dan maakt Exodus natuurlijk helemaal geen kans 
Normaal gesproken wint Exodus dat wel. Ik moet bekennen dat ik Raised Fist, als een van de weinige bands in dit topic, helemaal niet ken

Moet maar eens veranderen

0-4
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 12:47 uur
Dream Theater zal het moeilijk krijgen, in de volgende ronde tegen Still Remains 

0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 12:49 uur
2-1 Alchemist
Een van de meest ondergewaardeerde progressieve doom/death-bands van de laatste jaren. Alchemist verwerkt invloeden uit folk, psychedelica, elektro, rock en vooral metal in haar muziek en weten deze invloeden om te smeden tot iets bijzonder indrukwekkends.
Children of Bodom vind ik persoonlijk een van de mindere bekende melodeath-bands van de laatste jaren.
Een van de meest ondergewaardeerde progressieve doom/death-bands van de laatste jaren. Alchemist verwerkt invloeden uit folk, psychedelica, elektro, rock en vooral metal in haar muziek en weten deze invloeden om te smeden tot iets bijzonder indrukwekkends.
Children of Bodom vind ik persoonlijk een van de mindere bekende melodeath-bands van de laatste jaren.
0
Kenneth
geplaatst: 11 april 2006, 12:54 uur
3-1
Ja, Austral Alien belandde in 2003 terecht in veel jaarlijstjes van metalbladen. Ik herinner me nog dat een Aardschok-recensent het destijds omschreef als kruising tussen U2, Killing Joke, Fear Factory, Voivod en Opeth.
Ja, Austral Alien belandde in 2003 terecht in veel jaarlijstjes van metalbladen. Ik herinner me nog dat een Aardschok-recensent het destijds omschreef als kruising tussen U2, Killing Joke, Fear Factory, Voivod en Opeth.
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 13:24 uur
1-2
Ausgebombt 
En wat te denken van songs als Agent Orange, Napalm in the Morning en Stalinhagel?
Ausgebombt 
En wat te denken van songs als Agent Orange, Napalm in the Morning en Stalinhagel?

0
geplaatst: 11 april 2006, 13:52 uur
Sodom is een erg leuke band, maar MDB trekt mij persoonlijk meer: 4-2
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:16 uur
25. Six Feet Under – Hammerfall
0-1
Ik ga toch voor de powermetal
0-1
Ik ga toch voor de powermetal
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:19 uur
Mja, Six Feet Under is een zeer matige band, vooral hun belabberde recente albums. Desondanks vind ik het nog wel iets beter dan power metal. Dus..
1-2
1-2
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 14:27 uur
DevilDriver ken ik niet, Fantomas daarentegen spreekt me erg aan: 0-1
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:29 uur
1-1
DevilDriver ga ik voor. Nooit geen volledig album van beide gehoord maar wat ik gehoord heb van DevilDriver ligt mij meer dan Fantomas.
DevilDriver ga ik voor. Nooit geen volledig album van beide gehoord maar wat ik gehoord heb van DevilDriver ligt mij meer dan Fantomas.
* denotes required fields.