MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
Broer Konijn
Fantomas is een van de bandjes van Mike Patton (o.a. bekend van Faith No More) en is een band met een erg afwisselende stijl.

1-2 Fantomas

2-2

DevilDriver Rocks, 1 nummer om mee te beginnen DutchViking End of the Line.

Kenneth
2-3 Fanta

DutchViking
Exfrozen schreef:
2-2

DevilDriver Rocks, 1 nummer om mee te beginnen DutchViking End of the Line.

End of the Line? Ik zal eens gaan luisteren dan

sxesven
2-4, uiteraard.

DutchViking
27. Tool - HiM

Ik ben benieuwd wie deze match gaat winnen

1-0 voor het gereedschap

DutchViking
2-0

Ik ben geen uitgesproken Tool-fan, maar HiM vind ik eerlijk gezegd helemaal niks.

sxesven
4-0

Precies wat DV zegt.

5-0

Hail Tool

DevilDriver er helaas nu al uit.

DutchViking
28. Hatebreed – Stratovarius

sxesven
1-0

2-0

Het enige en laatste album wat ik van Stratovarius heb geluisterd vond ik niet zo daverend.

3-0 Hatebreed!

DutchViking
Deze bands zijn elkaars uitersten, maar toch twijfel ik...

De rauwe metal-hardcore van Hatebreed tegenover het tot in de puntjes verzorgde melodieuze power metal-geweld van Stratovarius.

Toch kies ik voor Stratovarius, aangezien ze toch wat baanbrekender zijn geweest (een van de allereerste power metal bands, dat dat niet mijn genre is, laat ik dan even terzijde): 3-1

DutchViking
Exfrozen schreef:

Het enige en laatste album wat ik van Stratovarius heb geluisterd vond ik niet zo daverend.

Dan moet je Visions eens luisteren, met afstand Stratovarius´ beste werk met alleen maar uitstekende nummers (met als hoogtepunt het ruim 12 minuten durende titelnummer)

Visions (en ook Episode, Dreamspace, Infinite) is inderdaad erg sterk, maar de laatste jaren is Stratovarius een beetje de weg kwijt. Jammer... Maar ik kies toch voor deze Finnen: 3-2

DutchViking schreef:
(quote)

Dan moet je Visions eens luisteren, met afstand Stratovarius´ beste werk met alleen maar uitstekende nummers (met als hoogtepunt het ruim 12 minuten durende titelnummer)

Zal ik doen . En al spijt dat je Fantomas heb gekozen?

DutchViking
Exfrozen schreef:
(quote)

Zal ik doen . En al spijt dat je Fantomas heb gekozen?

Nee, geen spijt hoewel DevilDriver mij ook wel beviel. Maar aan het genie Mike Patton (Faith No More, Fantomas) kan niets tippen, dus ook niet DevilDriver

3-3 Strat

Kenneth
4-3 Hatebreed

AOR
Visions is inderdaad een briljante plaat, maar Stratovarius heeft het - op platen als Elements en hun meest recente plaat - m.i. behoorlijk laten afweten. Ik kies voor Hatebreed: 5-3

29. Mudvayne – Dimmu Borgir

1-0 (helaas weer een anti-stem)

DutchViking
1-1 Dimmu

Allebei niet zo mijn ding, maar Mudvayne werkt mij bij tijd en wijle behoorlijk op de zenuwen...

1-2

Dimmu Borgir luidde voor mij een ontdekkingsreis in door de regionen der duistere zware metal. Aan Mudvayne moet ik nog wat wennen.

moviefreak#1
2-2

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.