Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
Broer Konijn
geplaatst: 11 april 2006, 14:33 uur
Fantomas is een van de bandjes van Mike Patton (o.a. bekend van Faith No More) en is een band met een erg afwisselende stijl.
1-2 Fantomas
1-2 Fantomas
0
geplaatst: 11 april 2006, 14:35 uur
2-2
DevilDriver Rocks, 1 nummer om mee te beginnen DutchViking End of the Line.
DevilDriver Rocks, 1 nummer om mee te beginnen DutchViking End of the Line.
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 15:25 uur
27. Tool - HiM
Ik ben benieuwd wie deze match gaat winnen
Ik ben benieuwd wie deze match gaat winnen

0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 15:27 uur
2-0
Ik ben geen uitgesproken Tool-fan, maar HiM vind ik eerlijk gezegd helemaal niks.
Ik ben geen uitgesproken Tool-fan, maar HiM vind ik eerlijk gezegd helemaal niks.
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:34 uur
2-0
Het enige en laatste album wat ik van Stratovarius heb geluisterd vond ik niet zo daverend.
Het enige en laatste album wat ik van Stratovarius heb geluisterd vond ik niet zo daverend.
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 15:35 uur
Deze bands zijn elkaars uitersten, maar toch twijfel ik...
De rauwe metal-hardcore van Hatebreed tegenover het tot in de puntjes verzorgde melodieuze power metal-geweld van Stratovarius.
Toch kies ik voor Stratovarius, aangezien ze toch wat baanbrekender zijn geweest (een van de allereerste power metal bands, dat dat niet mijn genre is, laat ik dan even terzijde): 3-1
De rauwe metal-hardcore van Hatebreed tegenover het tot in de puntjes verzorgde melodieuze power metal-geweld van Stratovarius.
Toch kies ik voor Stratovarius, aangezien ze toch wat baanbrekender zijn geweest (een van de allereerste power metal bands, dat dat niet mijn genre is, laat ik dan even terzijde): 3-1
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 15:36 uur
Exfrozen schreef:
Dan moet je Visions eens luisteren, met afstand Stratovarius´ beste werk met alleen maar uitstekende nummers (met als hoogtepunt het ruim 12 minuten durende titelnummer)

0
geplaatst: 11 april 2006, 15:41 uur
Visions (en ook Episode, Dreamspace, Infinite) is inderdaad erg sterk, maar de laatste jaren is Stratovarius een beetje de weg kwijt. Jammer... Maar ik kies toch voor deze Finnen: 3-2
0
geplaatst: 11 april 2006, 15:42 uur
DutchViking schreef:
Dan moet je Visions eens luisteren, met afstand Stratovarius´ beste werk met alleen maar uitstekende nummers (met als hoogtepunt het ruim 12 minuten durende titelnummer)
(quote)

Zal ik doen
. En al spijt dat je Fantomas heb gekozen? 
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 15:45 uur
Nee, geen spijt hoewel DevilDriver mij ook wel beviel. Maar aan het genie Mike Patton (Faith No More, Fantomas) kan niets tippen, dus ook niet DevilDriver

0
geplaatst: 11 april 2006, 16:42 uur
Visions is inderdaad een briljante plaat, maar Stratovarius heeft het - op platen als Elements en hun meest recente plaat - m.i. behoorlijk laten afweten. Ik kies voor Hatebreed: 5-3
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 16:44 uur
1-1 Dimmu
Allebei niet zo mijn ding, maar Mudvayne werkt mij bij tijd en wijle behoorlijk op de zenuwen...
Allebei niet zo mijn ding, maar Mudvayne werkt mij bij tijd en wijle behoorlijk op de zenuwen...

0
geplaatst: 11 april 2006, 16:45 uur
1-2
Dimmu Borgir luidde voor mij een ontdekkingsreis in door de regionen der duistere zware metal. Aan Mudvayne moet ik nog wat wennen.
Dimmu Borgir luidde voor mij een ontdekkingsreis in door de regionen der duistere zware metal. Aan Mudvayne moet ik nog wat wennen.
* denotes required fields.