Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 23:12 uur
1-2 voor Halford (de voormalig zanger van Judas Priest), die met Resurrection een ijzersterke plaat afleverde. The Deftones hebben mij nooit echt aangesproken.
0
Kenneth
geplaatst: 11 april 2006, 23:20 uur
2-5
Ik ga ook voor Halford en ook vooral vanwege Resurrection. Een plaat met een gemiddelde van 4,75 (op deze site), iets dat mijns inziens geheel terecht is.
Ik ga ook voor Halford en ook vooral vanwege Resurrection. Een plaat met een gemiddelde van 4,75 (op deze site), iets dat mijns inziens geheel terecht is.
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 23:21 uur
Moeilijk hoor, deze... Maar ik ga toch voor Trivium, een veelbelovende band waar we wellicht nog veel van gaan horen
2-0 Trivium
2-0 Trivium
0
geplaatst: 11 april 2006, 23:27 uur
Wellicht.. zeker weten!

En dan ook nog eens mee touren met Iron Maiden.
0
Broer Konijn
geplaatst: 11 april 2006, 23:41 uur
Broer Konijn heeft een broertje dood aan Duitstalige metal (in het bijzonder Rammstein), dus kiest hij: Trivium 4-0
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 23:43 uur
Zonder twijfel: 1-0 Motörhead
Draaien al ruim 30 jaar mee en brengen nog steeds goede platen voort
Draaien al ruim 30 jaar mee en brengen nog steeds goede platen voort
0
Kenneth
geplaatst: 11 april 2006, 23:49 uur
4-0 Motorhead
Die andere band ken ik niet eens... maar die kan nooit net zo goed zijn
Die andere band ken ik niet eens... maar die kan nooit net zo goed zijn

0
geplaatst: 11 april 2006, 23:54 uur
Moeilijk deze... The Haunted staat in mijn top-10, maar heeft ook veel prut afgeleverd. Death Angel is toch wel een thrash-grootheid, dus ik kies voor: 0-3
0
DutchViking
geplaatst: 12 april 2006, 00:00 uur
Exfrozen schreef:
Wat zijn er toch veel metalbands die ik nog niet ken..
Wat zijn er toch veel metalbands die ik nog niet ken..
Als je Death Angel wilt leren kennen, dan zou je eens moeten luisteren naar hun laatste album The Art of Dying, een uitermate gevarieerd modern thrash-album. Je kunt ze denk ik een beetje vergelijken met Exodus. Alleen de zang is wel heel anders.
0
geplaatst: 12 april 2006, 00:05 uur
Inderdaad, Death Angel heeft wel wat weg van Exodus. The Art of Dying (maar ook hun oudere werkjes) zitten boordevol inventieve gitaarsolo's en uitstekende songs.
The Haunted is in feite een Slayer-kloon, naar mijn mening. Daarom: 0-5
The Haunted is in feite een Slayer-kloon, naar mijn mening. Daarom: 0-5
* denotes required fields.