MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out

zoeken in:
Volgens mij hoort het 1-4 te staan, of sxesven heeft op CC gestemd?

sxesven heeft als ik me niet vergis CC gestemd, ja. Dan maak ik er 2-4 van

34. Hollenthon – Nightwish

0-1 Ik vind Nightwish vaak toch erg mooi

sxesven
Ramos schreef:
sxesven heeft als ik me niet vergis CC gestemd, ja. Dan maak ik er 2-4 van

CC, uiteraard.

DutchViking
Spreekt me beide niet echt aan, maar Nightwish heeft wel wat leuke songs (vooral Nemo is een guilty pleasure van mij ): 0-4

Laat ik er dan maar 0-5 van maken. Niet dat ik Nightwish zo goed vind, maar Hollenthon is echt bagger als je het mij vraagt

35. Damageplan – Papa Roach

DutchViking
1-0

Damageplan, de band van wijlen Darrell 'Dimebag' Abbott, een van de beste en meest inventieve gitaristen uit het metalwereldje.

2-0

Papa Roach - Last Resort

3-0

R.I.P. Dimebag ja

sxesven
4-0

Broer Konijn
5-0

DutchViking
36. Nuclear Assault – Rush

DutchViking
In Nuclear Assault spelen wat voormalige leden van Anthrax (daarom alleen al een goede band ), maar het is altijd een beetje een cult-band geweest. Een doorbraak heeft er nooit ingezeten.

Ik kies voor Rush, de pioniers op het gebied van progressieve rock/metal. Ik ken maar een paar van hun albums, vooral Moving Pictures is geniaal:

0-2 Rush

Inderdaad, een cult-band die helaas nooit is doorgebroken. Hoewel ze dat ook wel ten dele aan zichzelf te danken hebben. Van Nuclear Assault is eigenlijk alleen het debuut 'Game Over' geweldig, dat niveau hebben ze helaas nooit meer weten te evenaren. De laatste platen zijn helemaal belabberd. Jammer...

Ik had ze graag verder gezien in deze knock-out, maar kan niet ontkennen dat Rush gewoon veel belangrijker is geweest in de hardrock/metal-historie en daarbij ook mijn persoonlijke voorkeur geniet: 0-3 voor Rush dus.

1-3, ondanks dat Rush idd heel bepalend is geweest.

Kenneth
Zijn m.i. beide uitstekende bands, maar ik ga toch ook voor Rush: 1-4

1-5 Rush

37. The Gathering –Behemoth

1-0 (Oss )

Broer Konijn
Béhémoth (Hongaarse?) brute death/black band: 1-1

2-1 the gathering

3-1 voor Neerlands gothic metal trots

38. Deftones – Halford

Gast
geplaatst: vandaag om 09:29 uur

geplaatst: vandaag om 09:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.