Muziek / Muziekgames / Metal Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:48 uur
Volgens mij hoort het 1-4 te staan, of sxesven heeft op CC gestemd?
0
geplaatst: 11 april 2006, 20:50 uur
sxesven heeft als ik me niet vergis CC gestemd, ja. Dan maak ik er 2-4 van 

0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 22:13 uur
Spreekt me beide niet echt aan, maar Nightwish heeft wel wat leuke songs (vooral Nemo is een guilty pleasure van mij
): 0-4
): 0-4
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:19 uur
Laat ik er dan maar 0-5 van maken. Niet dat ik Nightwish zo goed vind, maar Hollenthon is echt bagger als je het mij vraagt 
35. Damageplan – Papa Roach

35. Damageplan – Papa Roach
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 22:21 uur
1-0
Damageplan, de band van wijlen Darrell 'Dimebag' Abbott, een van de beste en meest inventieve gitaristen uit het metalwereldje.
Damageplan, de band van wijlen Darrell 'Dimebag' Abbott, een van de beste en meest inventieve gitaristen uit het metalwereldje.
0
DutchViking
geplaatst: 11 april 2006, 22:42 uur
In Nuclear Assault spelen wat voormalige leden van Anthrax (daarom alleen al een goede band
), maar het is altijd een beetje een cult-band geweest. Een doorbraak heeft er nooit ingezeten.
Ik kies voor Rush, de pioniers op het gebied van progressieve rock/metal. Ik ken maar een paar van hun albums, vooral Moving Pictures is geniaal:
0-2 Rush
), maar het is altijd een beetje een cult-band geweest. Een doorbraak heeft er nooit ingezeten. Ik kies voor Rush, de pioniers op het gebied van progressieve rock/metal. Ik ken maar een paar van hun albums, vooral Moving Pictures is geniaal:
0-2 Rush
0
geplaatst: 11 april 2006, 22:51 uur
Inderdaad, een cult-band die helaas nooit is doorgebroken. Hoewel ze dat ook wel ten dele aan zichzelf te danken hebben. Van Nuclear Assault is eigenlijk alleen het debuut 'Game Over' geweldig, dat niveau hebben ze helaas nooit meer weten te evenaren. De laatste platen zijn helemaal belabberd. Jammer...
Ik had ze graag verder gezien in deze knock-out, maar kan niet ontkennen dat Rush gewoon veel belangrijker is geweest in de hardrock/metal-historie en daarbij ook mijn persoonlijke voorkeur geniet: 0-3 voor Rush dus.
Ik had ze graag verder gezien in deze knock-out, maar kan niet ontkennen dat Rush gewoon veel belangrijker is geweest in de hardrock/metal-historie en daarbij ook mijn persoonlijke voorkeur geniet: 0-3 voor Rush dus.
0
Kenneth
geplaatst: 11 april 2006, 22:57 uur
Zijn m.i. beide uitstekende bands, maar ik ga toch ook voor Rush: 1-4
0
Broer Konijn
geplaatst: 11 april 2006, 23:01 uur
Béhémoth (Hongaarse?) brute death/black band: 1-1
* denotes required fields.