Muziek / Muziekgames / Sympho/Progressieve knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:08 uur
1-2
Ik zie alweer de bui hangen dat mensen stemmen terwijl ze Anathema helemaal niet kennen en dus maar stemmen op die solo-artiest van die wel bekende band
Ik zie alweer de bui hangen dat mensen stemmen terwijl ze Anathema helemaal niet kennen en dus maar stemmen op die solo-artiest van die wel bekende band

0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:08 uur
2-2 Natuurlijk Anathema.... ik zet het net op!
Nee dus.... nog niet!
Kasperbert schreef:

Nee dus.... nog niet!
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:13 uur
Kasperbert schreef:

Ik hoorde al "extracts" van Anathema maar deze konden mij niet in die mate boeien dat ik een volledig album ging beluisteren, vandaar mijn gefundeerde keuze voor P.Hammill van wie ik graag 's een album opleg...
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:15 uur
Ik ken Anathema wel degelijk, en vind het best een aardige band, maar Peter Hammill kan ik toch meer van genieten.
Bovendien denk ik dat het eerder andersom is, volgens mij is Anathema (in ieder geval hier op MuMe) een stuk bekender dan Hammill.
Bovendien denk ik dat het eerder andersom is, volgens mij is Anathema (in ieder geval hier op MuMe) een stuk bekender dan Hammill.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:17 uur
obsessed schreef:
...Anathema (in ieder geval hier op MuMe) een stuk bekender dan Hammill...
...Anathema (in ieder geval hier op MuMe) een stuk bekender dan Hammill...
De laatste tijd in ieder geval wel (ben nog niet zo lang geregistreerd bij MuMe)
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:20 uur
Sorry het was meer m'n algemene indruk dat dit zou gebeuren
, niemand in mijn omgeving kent Anathema, maar Peter Hammill wel.....Bovendien is het al te vaak gebeurd dat bands op onbekendheid worden weggestemd en bij een goede band als Anathema zie ik dat liever niet
. Kennelijk heb ik me vergist.
, niemand in mijn omgeving kent Anathema, maar Peter Hammill wel.....Bovendien is het al te vaak gebeurd dat bands op onbekendheid worden weggestemd en bij een goede band als Anathema zie ik dat liever niet
. Kennelijk heb ik me vergist.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 20:38 uur
0
geplaatst: 22 mei 2006, 21:45 uur
Kasperbert schreef:
1-2
1-2

Komt allemaal weer op zijn pootjes terecht
.
0
geplaatst: 22 mei 2006, 22:19 uur
5-3, toch Hammill, schitterend solowerk, hoewel Anathema ook zeer de moeite waard is, maar volgens mij is Anathema's werk veel bekender dan dat van VDGG eigenlijk
* denotes required fields.