MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out

zoeken in:

sq schreef:
MC5 eruit tegen de Bee Gees
.

WTF?????

Zijn jullie allemaal gek worden? 't is echt treurig gesteld hier . Zelfs mensen die naar Metal luisteren stemmen nu al op de Bee Gees i.p.v. the MC5. Het beste en meester energieke live-album aller tijden eruit . Dit geeft duidelijk aan dat jullie dat album van the MC5 nooit hebben gehoord. Schandlig is het, mensen zonder ook maar enige vorm van verstand voor muziek

5-2

DutchViking
Toon1 schreef:
(quote)

Zelfs mensen die naar Metal luisteren stemmen nu al op de Bee Gees i.p.v. the MC5.

Ik toch niet hoor

51. Porcupine Tree - Coma Divine - Recorded Live in Rome vs Nick Cave & the Bad Seeds - Live Seeds

2-1, PT, EEN van mijn beste live albums!

Lin
5-1

52. Mogwai - Government Commissions vs Neil Young & Crazy Horse – Weld

0-1

: | allebei enorm mooi, maar omdat ik vind dat dit geen 5-0 mag worden

1-3

1-5

Gaat hier harder dan gedacht, ik begin de 3e ronde maar eens in elkaar te draaien

53. The Mars Volta - Scab Dates vs Dead Can Dance - Toward the Within

0-5 next

2-1

54. Neil Young - Live Rust vs Killing Joke - Live at the BBC

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:36 uur

geplaatst: vandaag om 00:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.