Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 30 april 2006, 13:37 uur
75 The Moody Blues - Isn't Life Strange vs The Band - The Last Waltz
0
geplaatst: 30 april 2006, 13:37 uur
Beste live-album aller tijden wat mij betreft
0-1 The Last Waltz
0-1 The Last Waltz

0
geplaatst: 30 april 2006, 17:56 uur
76 Peter Gabriel - Secrot World Live vs Queensryche - Operation: Livecrime
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 april 2006, 18:33 uur
77 Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park vs Iced Earth - Alive in Athens
0
geplaatst: 30 april 2006, 20:18 uur
Ramos schreef:
3-5
3-5

Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beide albums kent, op Queensryche stemt. Ook leuk maar die spelen een studioalbum integraal na terwijl Peter een dwarsdoorsnede brengt uit zijn gehele indrukwekkende ouvre. En dat heeft imo wel wat meer body dan die ene (inderdaad mooie) hoogvlieger van Queensryche
0
DutchViking
geplaatst: 30 april 2006, 20:26 uur
Ik ken ze dus beide, maar toch vind ik Operation: Livecrime net iets beter. Het album van Operation: Mindcrime moet ook wel integraal worden nagespeeld, want anders klopt het verhaal niet (is dus ook een bewuste keuze geweest van de band).
Ik vind het wel een meerwaarde dat de band het op Livecrime uitsluitend bij dat album houdt. Vooral de versie op dvd is uitstekend (compleet met beelden van de hoofdrolspelers in het verhaal, zoals dr. X, Nikki etc.), maar vanzelfsprekend heb ik me daar bij de keuze voor Livecrime niet door laten leiden
.
Ik vind het wel een meerwaarde dat de band het op Livecrime uitsluitend bij dat album houdt. Vooral de versie op dvd is uitstekend (compleet met beelden van de hoofdrolspelers in het verhaal, zoals dr. X, Nikki etc.), maar vanzelfsprekend heb ik me daar bij de keuze voor Livecrime niet door laten leiden
.* denotes required fields.