MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Live-album knock-out

zoeken in:
1-2

2-2

4-3

75 The Moody Blues - Isn't Life Strange vs The Band - The Last Waltz

Beste live-album aller tijden wat mij betreft

0-1 The Last Waltz

DutchViking
Erg goede plaat inderdaad

0-2

0-3

1-3 Moody Blues, ook erg goede plaat

2-5

76 Peter Gabriel - Secrot World Live vs Queensryche - Operation: Livecrime

0-1

DutchViking
1-2

2-3

Kenneth
2-4

77 Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park vs Iced Earth - Alive in Athens

1-0

DutchViking
1-1

2-1

Ramos schreef:
76 Peter Gabriel - Secrot World Live vs Queensryche - Operation: Livecrime

3-5

Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beide albums kent, op Queensryche stemt. Ook leuk maar die spelen een studioalbum integraal na terwijl Peter een dwarsdoorsnede brengt uit zijn gehele indrukwekkende ouvre. En dat heeft imo wel wat meer body dan die ene (inderdaad mooie) hoogvlieger van Queensryche

2-2
weer een stomme loting

DutchViking
Ik ken ze dus beide, maar toch vind ik Operation: Livecrime net iets beter. Het album van Operation: Mindcrime moet ook wel integraal worden nagespeeld, want anders klopt het verhaal niet (is dus ook een bewuste keuze geweest van de band).

Ik vind het wel een meerwaarde dat de band het op Livecrime uitsluitend bij dat album houdt. Vooral de versie op dvd is uitstekend (compleet met beelden van de hoofdrolspelers in het verhaal, zoals dr. X, Nikki etc.), maar vanzelfsprekend heb ik me daar bij de keuze voor Livecrime niet door laten leiden .

3-2

Gast
geplaatst: vandaag om 15:25 uur

geplaatst: vandaag om 15:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.