MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out

zoeken in:
1. Temptations (vs.) Marvin Gaye

0-1

0-3 Wel lastig, maar ga uiteindelijk voor Marvin. Omdat Let's Get It On (het hele album) zo fijn is. Overigens ben ik het er niet mee eens dat 'ie Otis heeft uitgeschakeld (maar trek je je daar vooral niets van aan).

Thisisme
0-5

Thisisme
2. Seal (vs.) Anthony Hamilton

0-1

Martino
0-3

Ondanks dat ik Seal erg goed vind ga ik ook voor Anthony Hamilton. Mijn nummer één zanger.

0-4

0-5 Seal vind ik toch echt te zeikerig. Anthony Hamilton is wat leuker. Muziek klinkt ook wat organischer, vind ik.

3. Aretha Franklin (vs.) Stevie Wonder

dahmm, wat is dit moeilijk, beide klassiekers. dit is echt te moeilijk gewoon. Ik zit hier echt gewoon al de heletijd te denken welke ik ga kiezen en ik denk dat ik voor Stevie Wonder ga, ik weet niet waarom maar ik heb gewoon meer met mannelijke artiesten dan vrouwelijke. Voor de rest natuurlijk niets tegen Aretha Franklin, beide gewoon heel goed. Maar toch verkies ik Stevie boven Aretha..

0-1

0-3

En Seal - Anthony Hamilton is nog niet af (tot de 6).

Nu: 1-5 (toch nog zijn eer gered)

Reijersen schreef:
(quote)

je bent wel steeds netjes op tijd

Praat me er niet van, Musicmeter doet het voor geen meter hier. Het ene moment laadt alles als een gek, het volgende hangt de hele boel weer, waarna berichten soms pas een kwartier later verzonden worden en in spelletjes als deze dan meestal mosterd na de maaltijd zijn. Het rare is dat andere websites het wel gewoon doen.

sq
0-4 Stevie Wonder

1-6 voor Hamilton

1-4 voor Aretha. I Never Loved a Man the Way I Love You is een topalbum en I Say a Little Prayer is misschien wel een van de mooiste en liefste liedjes ooit gemaakt.

Moeilijk moeilijk. Maar omdat Stevie mij meer kan bekoren dan Aretha 1-5

1-6 Die man heeft zulke lekkere nummers gemaakt en goeie samenwerkingen gedaan, daar kun je gewoon blind op vertrouwen!

4. Curtis Mayfield (vs.) Erykah Badu

Die is voor jullie...

Electro_
0-1 erg stijlvolle zangeres

0-2

2-2, ik dacht trouwens dat je altijd je motivatie erbij moest zetten.. :s maar Curtis is naar mijn mening beter omdat ik langer naar zijn muziek kan luisteren.

3-2

Superfly is voor mij DE ontdekking op MuMe.

Martino
4-2

sq
4-3

Martino
5-3

DutchViking
6-3

DE HALVE FINALE!!!!!!!!!!

Opvallend genoeg een halve finale met alleen maar mannelijke artiesten:

1. Marvin Gaye (vs.) Anthony Hamilton
2. Stevie Wonder (vs.) Curtis Mayfield

tot de 7.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:27 uur

geplaatst: vandaag om 02:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.