Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2006, 16:05 uur
sq schreef:
.. en ik heb netjes eerst nog twee nummertjes Sharissa (mij tot dusver onbekend) geluisterd.
maak nu met een gerust hart
3-0 Maze/Frankie Beverly
(inclusief de stem van Thisisme, welkom op de site overigens!)
.. en ik heb netjes eerst nog twee nummertjes Sharissa (mij tot dusver onbekend) geluisterd.
maak nu met een gerust hart
3-0 Maze/Frankie Beverly
(inclusief de stem van Thisisme, welkom op de site overigens!)
wat een verschil he, Sharissa of Maze/Frankie Beverly

0
Thisisme
geplaatst: 19 april 2006, 18:54 uur
1-3 Trina Broussard, natuurlijk, T-Pain is zo verschrikkelijk.
0
geplaatst: 19 april 2006, 21:30 uur
Nee, was dat maar zo. Toch niet zoveel Soul liefhebbers op deze site? of kijken die gewoon niet op forums?
0
geplaatst: 19 april 2006, 23:30 uur
Ik heb hier net iets te vaak een wie vs wie gevoel. Dan gaat stemmen nogal lastig.
0
geplaatst: 19 april 2006, 23:56 uur
Bij mij net hetzelfde, maar ik ga toch eens wat namen van die lijst checken want ik ken er niet zo veel van, kan ik weer wat bijleren.
0
geplaatst: 20 april 2006, 08:20 uur
Nou voor mij ook allebei nieuwe namen. Maar daarom een beetje research gedaan. Die Trina heeft best wel een goede soulstem. Veel beter dan de tegenstander. Ik hoorde "I'm in love with a stripper" (?) en toen vond ik het wel weer genoeg.
1-4
1-4
0
Thisisme
geplaatst: 20 april 2006, 13:27 uur
Voor de mensen die niet bekend zijn met de artiest. Gewoon één of twee nummers van de artiest downloaden, luisteren en stemmen maar.
0
Thisisme
geplaatst: 20 april 2006, 13:28 uur
sq schreef:
Die Trina heeft best wel een goede soulstem. Veel beter dan de tegenstander. Ik hoorde "I'm in love with a stripper" (?) en toen vond ik het wel weer genoeg.
1-4
Die Trina heeft best wel een goede soulstem. Veel beter dan de tegenstander. Ik hoorde "I'm in love with a stripper" (?) en toen vond ik het wel weer genoeg.
1-4
Dat heeft Trina inderdaad en bij T-Pain precies hetzelfde bij mij.
0
geplaatst: 20 april 2006, 13:52 uur
Thisisme schreef:
Voor de mensen die niet bekend zijn met de artiest. Gewoon één of twee nummers van de artiest downloaden, luisteren en stemmen maar.
Zou inderdaad een manier zijn

0
geplaatst: 20 april 2006, 15:18 uur
4-0 Say Yes van Floetry klinkt wel lekker relaxt, Keke Wyatt vond ik veel te glad en hoog tmf-gehalte
0
geplaatst: 20 april 2006, 15:24 uur
Reijersen schreef:
(quote)

Ik doe dat dus. Zeker in de situatie dat je één van de twee kent is het een kleine moeite. Gewoon de bovenste twee of 3 van Bearshare. De beste bewaar je, al was het maar tot de volgende ronde. Je leert nog eens wat.
0
geplaatst: 20 april 2006, 15:25 uur
idd, best wel interessant omdat ik toch niet zo thuis ben in dit genre 

* denotes required fields.