MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out

zoeken in:
4-0 Maze/Frankie Beverly..

sq schreef:
.. en ik heb netjes eerst nog twee nummertjes Sharissa (mij tot dusver onbekend) geluisterd.

maak nu met een gerust hart

3-0 Maze/Frankie Beverly

(inclusief de stem van Thisisme, welkom op de site overigens!)

wat een verschil he, Sharissa of Maze/Frankie Beverly

4. Temptations (vs.) Nate James

1-0

2-1 Nate James..

3-1 Temptations

5. T-Pain (vs.) Trina Broussard

0-1 Trina Broussard

0-2 Trina Broussard

1-2 T-Pain

Thisisme
1-3 Trina Broussard, natuurlijk, T-Pain is zo verschrikkelijk.

Thisisme
Positief dat Temptations door is

Thisisme
Het loopt niet echt storm bij deze Knock-Out.

Nee, was dat maar zo. Toch niet zoveel Soul liefhebbers op deze site? of kijken die gewoon niet op forums?

Ik heb hier net iets te vaak een wie vs wie gevoel. Dan gaat stemmen nogal lastig.

Bij mij net hetzelfde, maar ik ga toch eens wat namen van die lijst checken want ik ken er niet zo veel van, kan ik weer wat bijleren.

sq
Nou voor mij ook allebei nieuwe namen. Maar daarom een beetje research gedaan. Die Trina heeft best wel een goede soulstem. Veel beter dan de tegenstander. Ik hoorde "I'm in love with a stripper" (?) en toen vond ik het wel weer genoeg.

1-4

1-5 Trina Broussard

6. Floetry (vs.) Keke Wyatt

1-0 Floetry

Thisisme
2-0 Floetry

Thisisme
Voor de mensen die niet bekend zijn met de artiest. Gewoon één of twee nummers van de artiest downloaden, luisteren en stemmen maar.

Thisisme
sq schreef:
Die Trina heeft best wel een goede soulstem. Veel beter dan de tegenstander. Ik hoorde "I'm in love with a stripper" (?) en toen vond ik het wel weer genoeg.

1-4

Dat heeft Trina inderdaad en bij T-Pain precies hetzelfde bij mij.

Thisisme schreef:
Voor de mensen die niet bekend zijn met de artiest. Gewoon één of twee nummers van de artiest downloaden, luisteren en stemmen maar.

Zou inderdaad een manier zijn

3-0 Floetry

4-0 Say Yes van Floetry klinkt wel lekker relaxt, Keke Wyatt vond ik veel te glad en hoog tmf-gehalte

sq
Reijersen schreef:
(quote)

Zou inderdaad een manier zijn

Ik doe dat dus. Zeker in de situatie dat je één van de twee kent is het een kleine moeite. Gewoon de bovenste twee of 3 van Bearshare. De beste bewaar je, al was het maar tot de volgende ronde. Je leert nog eens wat.

idd, best wel interessant omdat ik toch niet zo thuis ben in dit genre

Gast
geplaatst: vandaag om 04:02 uur

geplaatst: vandaag om 04:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.