Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2006, 22:49 uur
2-1
Wat een prachtig nummer, Count On Me!!
Ik ga zeker achter dit album aan van Javier. Hier houdt Musicfriek wel van!

0
geplaatst: 8 juni 2006, 22:59 uur
musicfriek schreef:
2-1
2-1

Dan raad ik je aan om vooral de 2e cd te nemen, de 1e is een stuk minder.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 11:00 uur
Otis Reding is in ieder geval door 
Denk dat die stemmen tegen meer anti-R. Kelly als pro Raphael Saadiq zijn.

Denk dat die stemmen tegen meer anti-R. Kelly als pro Raphael Saadiq zijn.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 11:00 uur
1-3
Ik heb gewoon iets met zijn muziek en stem, super, vooral het album Chocolate Factory.
Ik heb gewoon iets met zijn muziek en stem, super, vooral het album Chocolate Factory.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 11:02 uur
Nou, van mijn kant niet dus. Vind Saadiq gewoon betere muzikant en heeft ook veel op zijn naam staan. Vind R. Kelly van tijd tot tijd soms wel leuk, maar voor mij is hij de mindere hier.
0
geplaatst: 9 juni 2006, 11:03 uur
wilde het ook niet over een kam scheren. Vind Raphael zeker ook een goede muzikant, maar ik kies dan toch voor R. Kelly. Een ondergewaardeerde artiest(eigenlijk beide) op deze site.
0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:00 uur
Reijersen schreef:
wilde het ook niet over een kam scheren. Vind Raphael zeker ook een goede muzikant, maar ik kies dan toch voor R. Kelly. Een ondergewaardeerde artiest(eigenlijk beide) op deze site.
wilde het ook niet over een kam scheren. Vind Raphael zeker ook een goede muzikant, maar ik kies dan toch voor R. Kelly. Een ondergewaardeerde artiest(eigenlijk beide) op deze site.Wel opvallend om te zien, de "jonkies" kiezen voor R. Kelly en de "senioren" kiezen Raphael... LOL!

0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:04 uur
musicfriek schreef:
Wel opvallend om te zien, de "jonkies" kiezen voor R. Kelly en de "senioren" kiezen Raphael... LOL!
(quote)
Wel opvallend om te zien, de "jonkies" kiezen voor R. Kelly en de "senioren" kiezen Raphael... LOL!

Is ook een kwestie kennis, bij mij een kwestie van smaak en keuzes maken.
Vind Raphael Saadiq (Lucy Pearl, Tony/Toni/Toné) en alles wat hij dus nog meer doet erg lekker klinken altijd. Het was ook een moeilijke keuze voor mij. Maar ben toch maar voor R.Kelly gegaan. Heb daar net wat meer mee.
0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:05 uur
Reijersen schreef:
Vind Raphael Saadiq (Lucy Pearl, Tony/Toni/Toné) en alles wat hij dus nog meer doet erg lekker klinken altijd. Het was ook een moeilijke keuze voor mij. Maar ben toch maar voor R.Kelly gegaan. Heb daar net wat meer mee.
Je vergeet de belangrijkste groep.... A Tribe Called Quest!
0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:07 uur
musicfriek schreef:
(quote)
Daar heeft Raphael toch weinig mee. Alleen maar één van de drie van Lucy Pearl, waar Raphael ook in zit.
0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:10 uur
Reijersen schreef:
Daar heeft Raphael toch weinig mee. Alleen maar één van de drie van Lucy Pearl, waar Raphael ook in zit.
Klopt, je hebt gelijk. Hij heeft eens samengewerkt met Q Tip en die zat dus in ATCQ.

0
geplaatst: 10 juni 2006, 18:11 uur
musicfriek schreef:
Klopt, je hebt gelijk. Hij heeft eens samengewerkt met Q Tip en die zat dus in ATCQ.
(quote)

Ja dat ook, maar Lucy Pearl bestaat uit Raphael Saadiq, een dame uit En Vogue en een meneer van ATCQ (kan het zijn dat die M.Ali heet?)
* denotes required fields.