MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (Nu)Soul/R&B Knock-Out

zoeken in:
2-1

Wat een prachtig nummer, Count On Me!!
Ik ga zeker achter dit album aan van Javier. Hier houdt Musicfriek wel van!

musicfriek schreef:
2-1

Wat een prachtig nummer, Count On Me!!
Ik ga zeker achter dit album aan van Javier. Hier houdt Musicfriek wel van!

Dan raad ik je aan om vooral de 2e cd te nemen, de 1e is een stuk minder.

3-1

sq
4-1

15. Lauryn Hill (vs.) Otis Redding

sq
0-1

0-2 Sitting on the dock of the bay.....

Snowman
0-3

16. R. Kelly (vs.) Raphael Saadiq

0-1

sq
0-2

Kos
0-3

Otis Reding is in ieder geval door

Denk dat die stemmen tegen meer anti-R. Kelly als pro Raphael Saadiq zijn.

1-3

Ik heb gewoon iets met zijn muziek en stem, super, vooral het album Chocolate Factory.

Nou, van mijn kant niet dus. Vind Saadiq gewoon betere muzikant en heeft ook veel op zijn naam staan. Vind R. Kelly van tijd tot tijd soms wel leuk, maar voor mij is hij de mindere hier.

wilde het ook niet over een kam scheren. Vind Raphael zeker ook een goede muzikant, maar ik kies dan toch voor R. Kelly. Een ondergewaardeerde artiest(eigenlijk beide) op deze site.

2-3, zelfde als daniel

Thisisme
Tsjoo, wat een keuze zeg.

3-3

Electro_
5-3

17. Alice Russell (vs.) Amel Larrieux

sq
2-0

Reijersen schreef:
wilde het ook niet over een kam scheren. Vind Raphael zeker ook een goede muzikant, maar ik kies dan toch voor R. Kelly. Een ondergewaardeerde artiest(eigenlijk beide) op deze site.

Wel opvallend om te zien, de "jonkies" kiezen voor R. Kelly en de "senioren" kiezen Raphael... LOL!

musicfriek schreef:
(quote)

Wel opvallend om te zien, de "jonkies" kiezen voor R. Kelly en de "senioren" kiezen Raphael... LOL!

Is ook een kwestie kennis, bij mij een kwestie van smaak en keuzes maken.

Vind Raphael Saadiq (Lucy Pearl, Tony/Toni/Toné) en alles wat hij dus nog meer doet erg lekker klinken altijd. Het was ook een moeilijke keuze voor mij. Maar ben toch maar voor R.Kelly gegaan. Heb daar net wat meer mee.

Reijersen schreef:
Is ook een kwestie kennis, bij mij een kwestie van smaak en keuzes maken.

Vind Raphael Saadiq (Lucy Pearl, Tony/Toni/Toné) en alles wat hij dus nog meer doet erg lekker klinken altijd. Het was ook een moeilijke keuze voor mij. Maar ben toch maar voor R.Kelly gegaan. Heb daar net wat meer mee.

Je vergeet de belangrijkste groep.... A Tribe Called Quest!

musicfriek schreef:
(quote)

Je vergeet de belangrijkste groep.... A Tribe Called Quest!

Daar heeft Raphael toch weinig mee. Alleen maar één van de drie van Lucy Pearl, waar Raphael ook in zit.

Reijersen schreef:
Daar heeft Raphael toch weinig mee. Alleen maar één van de drie van Lucy Pearl, waar Raphael ook in zit.

Klopt, je hebt gelijk. Hij heeft eens samengewerkt met Q Tip en die zat dus in ATCQ.

musicfriek schreef:
(quote)

Klopt, je hebt gelijk. Hij heeft eens samengewerkt met Q Tip en die zat dus in ATCQ.

Ja dat ook, maar Lucy Pearl bestaat uit Raphael Saadiq, een dame uit En Vogue en een meneer van ATCQ (kan het zijn dat die M.Ali heet?)

Dawn Robinson (En Vogue) en Ali Shaheed Muhammad.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:36 uur

geplaatst: vandaag om 21:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.