Muziek / Muziekgames / Electronic Knock-out
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2006, 14:10 uur
Dit is een van die dingen op WARP die jij maar beter links kunt laten liggen, volgens mij. 
Maar mensen die van sublieme 60s pop, analoge synthesizers en Stereolab houden, kunnen zich geen buil vallen aan Broadcast.

Maar mensen die van sublieme 60s pop, analoge synthesizers en Stereolab houden, kunnen zich geen buil vallen aan Broadcast.
0
geplaatst: 27 april 2006, 14:16 uur
Voordeel van de twijfel
. Iets wat Kosheen al lang niet meer heeft.
. Iets wat Kosheen al lang niet meer heeft.
0
geplaatst: 27 april 2006, 14:19 uur
Kan me voorstellen. Die plaat van Kosheen draait alleen maar om de singles, verder is het niet om aan te horen.
0
geplaatst: 27 april 2006, 14:24 uur
herman schreef:
Kan me voorstellen. Die plaat van Kosheen draait alleen maar om de singles, verder is het niet om aan te horen.
Die paar singles vind ik beter dan alles van Broadcast bij elkaar.
0
geplaatst: 27 april 2006, 14:25 uur
herman schreef:
Dan moet het wel héél erg zijn

Vond die singles al minder dan niks.
0
geplaatst: 27 april 2006, 16:38 uur
Tegen een puur electronic icoon als Aphex Twin redelijk normaal lijkt me.
0
geplaatst: 27 april 2006, 16:43 uur
Onderhond schreef:
(quote)
Het was Autechre, maar daarvoor geldt hetzelfde

0
geplaatst: 27 april 2006, 16:54 uur
ongelovelijk ja... had ik ook totaal niet verwacht eigenlijk...
0
Electro_
geplaatst: 27 april 2006, 21:35 uur
Het loopt hier zó storm he.
Als morgen deze ronde is afgelopen en ik ben niet online; ik wil de volgende ronde wel weer maken. Maar nog 2 combinaties, waarvan deze:
31. Groove Armada / New Order
1-0 (moeilijk)
Als morgen deze ronde is afgelopen en ik ben niet online; ik wil de volgende ronde wel weer maken. Maar nog 2 combinaties, waarvan deze:31. Groove Armada / New Order
1-0 (moeilijk)
* denotes required fields.