Muziek / Muziekgames / Punk Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 15 augustus 2006, 01:07 uur
No Fun At All eruit tegen De Heideroosjes!
Vreemd trouwens hoe een groep waarop slechts één stem is uitgebracht op al hun albums samen hier weggestemd kan worden... Kent iedereen die stemde No Fun At All wel vraag ik me dan af...
Vreemd trouwens hoe een groep waarop slechts één stem is uitgebracht op al hun albums samen hier weggestemd kan worden... Kent iedereen die stemde No Fun At All wel vraag ik me dan af...
0
aslan (crew)
geplaatst: 15 augustus 2006, 07:47 uur
ZERO schreef:
Vreemd trouwens hoe een groep waarop slechts één stem is uitgebracht op al hun albums samen hier weggestemd kan worden... Kent iedereen die stemde No Fun At All wel vraag ik me dan af...in deze KO is soms bekendheid belangrijker
0
DutchViking
geplaatst: 15 augustus 2006, 10:06 uur
ZERO schreef:
Vreemd trouwens hoe een groep waarop slechts één stem is uitgebracht op al hun albums samen hier weggestemd kan worden... Kent iedereen die stemde No Fun At All wel vraag ik me dan af...Ik ken No Fun at All. Wat ik ervan ken, vond ik echter niet overtuigend genoeg. De Heideroosjes daarentegen kunnen mij meer bekoren.
* denotes required fields.