MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Punk Knock Out

zoeken in:

sxesven
2-1

Envy eruit tegen Dog Eat Dog.

3-2

DutchViking
4-2

63 Against Me! .VS. Finch

1-2

Hoezo gaat het opeens tot 4 trouwens

Ward schreef:
Hoezo gaat het opeens tot 4 trouwens

Ja, anders duurt het iets te lang

Maar een beetje raar toch als het op de vorige pagina nog tot 5 gaat. Niet helemaal eerlijk lijkt mij.

Ward schreef:
Maar een beetje raar toch als het op de vorige pagina nog tot 5 gaat. Niet helemaal eerlijk lijkt mij.

Tot nu toe is er geen enkele ronde geweest waarin het 5-4 was dus, het zal geen beinvloeding hebben op het resultaat. Maar als je liever terug tot 5 wil, is het voor mij goed...

Ow nee, laat het maar zo doorgaan. Anders zijn we nooit klaar met deze KO en dat zou jammer zijn.

Ward schreef:
Ow nee, laat het maar zo doorgaan. Anders zijn we nooit klaar met deze KO en dat zou jammer zijn.

Inderdaad, de interesse in punk is niet echt groot hier!

Nee, het valt mij ook nogal tegen.

DEG
1-4

64 Dead Poetic .VS. Aquabats, The

sxesven
HOUSECAT schreef:
(quote)

Inderdaad, de interesse in punk is niet echt groot hier!

No offence, maar volgens mij is dat deels te wijten aan het grote aantal weinig interessante namen. Ik zie dingen voorbij komen waarvan me ik afvraag hoe ze de KO gehaald hebben, dus dan stem ik ook maar niet.

sxesven schreef:
(quote)

No offence, maar volgens mij is dat deels te wijten aan het grote aantal weinig interessante namen. Ik zie dingen voorbij komen waarvan me ik afvraag hoe ze de KO gehaald hebben, dus dan stem ik ook maar niet.
Idd, 256 bands is nogal veel.

DEG
0-4

65 Fugazi .VS. Senses Fail

Gast
geplaatst: vandaag om 04:12 uur

geplaatst: vandaag om 04:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.