Muziek / Muziekgames / Punk Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 6 juli 2006, 15:27 uur
0
geplaatst: 6 juli 2006, 15:36 uur
Maar een beetje raar toch als het op de vorige pagina nog tot 5 gaat. Niet helemaal eerlijk lijkt mij.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 15:43 uur
Ward schreef:
Maar een beetje raar toch als het op de vorige pagina nog tot 5 gaat. Niet helemaal eerlijk lijkt mij.
Tot nu toe is er geen enkele ronde geweest waarin het 5-4 was dus, het zal geen beinvloeding hebben op het resultaat. Maar als je liever terug tot 5 wil, is het voor mij goed...
0
geplaatst: 6 juli 2006, 15:51 uur
Ow nee, laat het maar zo doorgaan. Anders zijn we nooit klaar met deze KO en dat zou jammer zijn.
0
geplaatst: 6 juli 2006, 15:51 uur
Ward schreef:
Ow nee, laat het maar zo doorgaan. Anders zijn we nooit klaar met deze KO en dat zou jammer zijn.
Inderdaad, de interesse in punk is niet echt groot hier!
0
sxesven
geplaatst: 7 juli 2006, 00:31 uur
HOUSECAT schreef:
(quote)
No offence, maar volgens mij is dat deels te wijten aan het grote aantal weinig interessante namen.
Ik zie dingen voorbij komen waarvan me ik afvraag hoe ze de KO gehaald hebben, dus dan stem ik ook maar niet. 
0
geplaatst: 7 juli 2006, 01:53 uur
sxesven schreef:
No offence, maar volgens mij is dat deels te wijten aan het grote aantal weinig interessante namen.
Ik zie dingen voorbij komen waarvan me ik afvraag hoe ze de KO gehaald hebben, dus dan stem ik ook maar niet. 
Idd, 256 bands is nogal veel.(quote)
* denotes required fields.