Muziek / Muziekgames / Punk Knock Out
zoeken in:
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:09 uur
Blink 182 vs Pere Ubu: 4-2
De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan
De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan

0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:11 uur
HOUSECAT schreef:
Volgens mij bent gij zelf 12!
(quote)
Volgens mij bent gij zelf 12!
Toegeslaan....

0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:15 uur
HOUSECAT schreef:
Ja, ge bent volwassen!
(quote)
Ja, ge bent volwassen!
Wat is jouw bedoeling hier?
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:19 uur
Dat als ge zo'n reacties geeft als 'De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan ', ge zelf nog onvolwassen bent.
Punk en Nu-Metal vind gij voor pubers wss? Terwijl Radiohead en al die Indie bandjes voor de volwassen mensen is?
Punk en Nu-Metal vind gij voor pubers wss? Terwijl Radiohead en al die Indie bandjes voor de volwassen mensen is?
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:22 uur
HOUSECAT schreef:
Dat als ge zo'n reacties geeft als 'De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan ', ge zelf nog onvolwassen bent.
Typische reactie. Zoek eerst eens wat op over Pere Ubu of luister er eens naar, dan weet je waarom ik zo reageer. Het is net hetzelfde als Bob Dylan er uit gaat tegen Britney Spears ofzo.
Punk vind ik niet voor pubers want ik luister er zelf naar (en ik stem hier toch?), maar Blink 182 is geen echte punk.
0
geplaatst: 12 juli 2006, 13:24 uur
0
geplaatst: 12 juli 2006, 19:54 uur
HOUSECAT schreef:
Meer punk dan al die post-punk bandjes!
(quote)
Meer punk dan al die post-punk bandjes!
Pere Ubu is geen postpunk

0
geplaatst: 12 juli 2006, 20:18 uur
0
geplaatst: 12 juli 2006, 20:27 uur
Ach, ik wou er niet over gaan zeiken, ben het gewoon met toon1 eens over blink182-Pere Ubu. maar goed, ik stem hier niet(ken er te weinig en vind de helft geen punk), dus zal me er niet mee bemoeien. 

0
aslan (crew)
geplaatst: 13 juli 2006, 09:01 uur
er is eerder iets misgegaan bij het samenstellen van deze KO, platedraaier... en van wat aanvankelijk een punk KO behoorde te worden, is een mix van allerlei alt. genres overgebleven... jammer, want de échte punk wordt er nu als eerste uitgestemd in veel gevallen
0
geplaatst: 13 juli 2006, 15:13 uur
aslan schreef:
en van wat aanvankelijk een punk KO behoorde te worden, is een mix van allerlei alt. genres overgebleven...
en van wat aanvankelijk een punk KO behoorde te worden, is een mix van allerlei alt. genres overgebleven...
Pop Punk, emo, screamo,... is toch ook punk?

Ik zie het probleem niet echt!
* denotes required fields.