MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Punk Knock Out

zoeken in:

71 Eddie & the Hot Rods .VS. Lit

DutchViking
1-1

sxesven
2-1

2-2

Blink 182 vs Pere Ubu: 4-2

De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan

Toon1 schreef:

De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan

Volgens mij bent gij zelf 12!

HOUSECAT schreef:
(quote)

Volgens mij bent gij zelf 12!

Toegeslaan....

Zucht...

Toon1 schreef:
Zucht...

Ja, ge bent volwassen!

HOUSECAT schreef:
(quote)

Ja, ge bent volwassen!

Wat is jouw bedoeling hier?

Dat als ge zo'n reacties geeft als 'De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan ', ge zelf nog onvolwassen bent.
Punk en Nu-Metal vind gij voor pubers wss? Terwijl Radiohead en al die Indie bandjes voor de volwassen mensen is?

HOUSECAT schreef:
Dat als ge zo'n reacties geeft als 'De 12-jarige skatertjes hebben weer toegeslaan ', ge zelf nog onvolwassen bent.
Punk en Nu-Metal vind gij voor pubers wss? Terwijl Radiohead en al die Indie bandjes voor de volwassen mensen is?

Typische reactie. Zoek eerst eens wat op over Pere Ubu of luister er eens naar, dan weet je waarom ik zo reageer. Het is net hetzelfde als Bob Dylan er uit gaat tegen Britney Spears ofzo.
Punk vind ik niet voor pubers want ik luister er zelf naar (en ik stem hier toch?), maar Blink 182 is geen echte punk.

Toon1 schreef:
Blink 182 is geen echte punk.

Meer punk dan al die post-punk bandjes!

3-2

HOUSECAT schreef:
(quote)

Meer punk dan al die post-punk bandjes!

Pere Ubu is geen postpunk

platedraaier schreef:

Pere Ubu is geen postpunk

Heb ik toch ook niet gezegd

Ach, ik wou er niet over gaan zeiken, ben het gewoon met toon1 eens over blink182-Pere Ubu. maar goed, ik stem hier niet(ken er te weinig en vind de helft geen punk), dus zal me er niet mee bemoeien.

aslan (crew)
platedraaier schreef:
en vind de helft geen punk), dus zal me er niet mee bemoeien.

d.i. géén punk KO !

oh, nou dan heb ik de titel zeker verkeerd begrepen

aslan (crew)
er is eerder iets misgegaan bij het samenstellen van deze KO, platedraaier... en van wat aanvankelijk een punk KO behoorde te worden, is een mix van allerlei alt. genres overgebleven... jammer, want de échte punk wordt er nu als eerste uitgestemd in veel gevallen

72 Ex, The .VS. Slick Shoes

aslan schreef:
en van wat aanvankelijk een punk KO behoorde te worden, is een mix van allerlei alt. genres overgebleven...

Pop Punk, emo, screamo,... is toch ook punk?
Ik zie het probleem niet echt!

1-0 The Ex !

aslan (crew)
2-0

sxesven
4-0

73 Patti Smith .VS. Zebrahead

Gast
geplaatst: vandaag om 07:39 uur

geplaatst: vandaag om 07:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.