Muziek / Muziekgames / New Wave nummers KO
zoeken in:
0
Sheplays
geplaatst: 12 december 2007, 22:10 uur
El Ninjo schreef:
Hoogste Led Zeppelin staat op 111 (Whole Lotta Love) en hoogste Deep Purple op 786 (Child in Time)
Bohemian Rhapsody komt bij ons slechts tot de 1828e plaats.
(quote)
Hoogste Led Zeppelin staat op 111 (Whole Lotta Love) en hoogste Deep Purple op 786 (Child in Time)
Bohemian Rhapsody komt bij ons slechts tot de 1828e plaats.
Waar staat dat nummer van Boudewijn de Groot dat ook altijd hoog scoort?
*Edit: Wat is het zaaaaaiii zonder New Wave KO

0
geplaatst: 12 december 2007, 22:15 uur
haha... ik miste het ook wel de dag nadat het afgelopen was, maar ben alweer snel gewend...
Finale op herhaling; de meest recente uitslag vervangt elke vorige uitslag
:
Tot de 10, 2 verschil
The Cure - A Strange Day vs. Joy Division - Decades
1-0
Finale op herhaling; de meest recente uitslag vervangt elke vorige uitslag
:Tot de 10, 2 verschil
The Cure - A Strange Day vs. Joy Division - Decades
1-0

0
geplaatst: 12 december 2007, 22:33 uur
herman schreef:
Die staat er niet in, niemand heeft hem genomineerd.
Die staat er niet in, niemand heeft hem genomineerd.
En terecht, dat nummer is dan ook helemaal niks

0
geplaatst: 13 december 2007, 07:12 uur
4-8
Dat je als Cure fan t met A Forest nog eens probeert tegen dit nummer...nou ok, dat kan nog. Maar dit is NAC (leuk maar simpel ploegje) tegen Brazilie.
Dat je als Cure fan t met A Forest nog eens probeert tegen dit nummer...nou ok, dat kan nog. Maar dit is NAC (leuk maar simpel ploegje) tegen Brazilie.
0
geplaatst: 13 december 2007, 09:48 uur
VanDeGriend schreef:
4-8
Ik vind A Strange Day beter dan A Forest.... Plus ik vind Decades net zo geweldig. Doe het meer voor de bezigheid, niet als Cure-fan die graag wil dat zijn clubje wint. Die fase ben ik al enige tijd voorbij.4-8
Decades wint de Finale!
Speciaal voor VanDeGriend:
The Cure - A Forest vs. Joy Division - Decades
0-1
0
geplaatst: 13 december 2007, 10:50 uur
Ik wil bij deze reptile en Lin ook nog even bedanken, door hun bijdragen (en ook door anderen natuurlijk) heb ik ook een aantal artiesten ontdekt, waarvan de volgende wel de belangrijkste:
- Modern Eon
- Abecedarians
- iLikeTrains
- The Comsat Angels
- Mecano
Maar ook Clock DVA, Blitz, Fra Lippo Lippi, Grauzone en Peter Murphy wil ik de albums eens gaan luisteren. Dus voor mij is deze KO wel degelijk nuttig geweest (en gezellig ook
)
- Modern Eon
- Abecedarians
- iLikeTrains
- The Comsat Angels
- Mecano
Maar ook Clock DVA, Blitz, Fra Lippo Lippi, Grauzone en Peter Murphy wil ik de albums eens gaan luisteren. Dus voor mij is deze KO wel degelijk nuttig geweest (en gezellig ook
)
0
geplaatst: 13 december 2007, 17:50 uur
musicfriek schreef:
Ik wil bij deze reptile en Lin ook nog even bedanken, door hun bijdragen (en ook door anderen natuurlijk) heb ik ook een aantal artiesten ontdekt, waarvan de volgende wel de belangrijkste:
- Modern Eon
- Abecedarians
- iLikeTrains
- The Comsat Angels
- Mecano
)
We hebben er een new waver bij geloof ik... Ik wil bij deze reptile en Lin ook nog even bedanken, door hun bijdragen (en ook door anderen natuurlijk) heb ik ook een aantal artiesten ontdekt, waarvan de volgende wel de belangrijkste:
- Modern Eon
- Abecedarians
- iLikeTrains
- The Comsat Angels
- Mecano
)
The Cure - A Forest vs. Joy Division - Decades
stand: 2-2
* denotes required fields.