MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

387 Aly-Us – Follow me vs. 227 Usura – Open your mind

Electro_
Free eruit

0-2

0-3

sq
1-3

sq schreef:
1-3

sq! Vanwaar deze keuze?

sq
Minste van de twee kwaden.

Ik heb het (Follow me) nummer net even gepindakaast. Sound is van die gezellige lege house zoals je die wel had eind jaren '80 (vast wel, ik heb het niet nagezocht?). Niks bijzonders maar ook niet storend. Usura vind ik wel storend. Vanaf de eerste keer dat ik het hoorde. Dat is toch dat ding met die Simple minds sample?

Toine Rorije
1-5

388 Livin’ Joy – Don’t stop movin’ vs. 228 Everything But The Girl – Missing

1-0 kies toch voor Livin' Joy, Missing kan ik wel uitkotsen inmiddels...

Electro_
1-1

2-2

2-3

Toine Rorije
musicfriek schreef:
Missing kan ik wel uitkotsen inmiddels...

Anders Living Joy wel...
2-4

2-5

Electro_
389 Olav Basoski – Opium scumbagz vs. 229 Miss Jane – It’s a fine day

Toine Rorije
0-2

Toine Rorije schreef:
Anders Living Joy wel...

Dat was lang zo'n grote hit niet. Missing werd een half jaar lang helemaal grijs gedraaid overal. En Living Joy zit qua compositie veel sterker in elkaar. Maar da's mijn mening.

Toine Rorije
Kan. Maar ik krijg alleen al van de intro van Don't Stop Movin een heel naar gevoel in mn maag.

0-3

1-3

musicfriek schreef:
(quote)

Dat was lang zo'n grote hit niet. Missing werd een half jaar lang helemaal grijs gedraaid overal. En Living Joy zit qua compositie veel sterker in elkaar. Maar da's mijn mening.

Inderdaad. Volgens mij heeft dat nummer van Living Joy zelfs de hitparade niet gehaald (altans hier in België). 'Missing' daarentegen was lange tijd de single die het langst in de hitparade stond (31 weken geloof ik )

1-4 trouwens

390 Jurgen Vries – The opera song101 Tiësto feat. Kirsty Hawkshaw – Just be

0-1 voor mij het enige leuke Tiesto nummer

Gast
geplaatst: vandaag om 22:28 uur

geplaatst: vandaag om 22:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.