MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
2-2!

Toine Rorije
2-3

aERodynamIC schreef:
Het is en blijft een SPEL!!!!
En die keuze blijft schandalig,
belachelijk, werkelijk schandalig, stelletje festival-dancers, maar belachelijk, schande!! en onbegrijpelijk!

Kos
2-4

tovenaar schreef:
(quote)
En die keuze blijft schandalig,
belachelijk, werkelijk schandalig, stelletje festival-dancers, maar belachelijk, schande!! en onbegrijpelijk!

Het lijkt verdorie wel een EK-wedstrijd

Denk aan uw bloeddruk!

2-5 Makkie.

43. 67 Kristine W – Feel what you want vs. 169 Ton T.B. – Electronic malfunction

0-1

0-2

Toine Rorije
0-3

0-4

25. 25 Jones & Stephenson – The first rebirth vs. 141 DJ Jurgen ft. Alice Deejay – Better off alone - > 0-5

Ik stel voor dat deze vijf stemmers gewoon genegeerd worden voor de rest van de knock-out. Je ziet hier soms lompe uitslagen voorbijkomen, maar zelfs een dove hoort dat J&S de vloer vegen met Alice Deejay

[/OPC]

Ik stel voor dat zeurpieten ook genegeerd gaan worden

Jij werd al genegeerd, aangezien je (god weet waarom) op Alice Deejay gestemd hebt.

Zoals jij wel vaker op deze site genegeerd werd voor zuurpruimerij

Net zoals jouw gezeur over gezeur steevast genegeerd wordt, toch ?

Je kan er van maken wat je wil, maar als Paranoid Android het aflegt tegen Busje Komt Zo kan je verwachten dat er reactie komt.

44. DHS – The house of God vs. 170 De’lacy – Hideaway

0-1

0-2 House of God geluisterd, vind het echt niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. (En nee, ik ben niet doof OH, wel slechthorend... LOL! ) En Hideaway heb ik altijd al prachtig gevonden.

Tsja, ik kom thuis en zie deze berichten allemaal. Ik had het wel een beetje aan zien komen. Enfin, zoals Aero al zei: het is een spel. Bij de laatste 15 battles zijn er een aantal zeer grote favorieten van mij eruit gegaan en zit me gigantisch in te houden nu. (En ja, ook met scores van 0-5!)

Ik ga gewoon verder waar we gebleven waren en moge de beste winnen.

*Blaast het stoom weg dat net uit zijn oren is gekomen*

Yak
House Of God gaat er in elk geval zéker niet met een 0-5 uit

1-2 I.. am.. excited!!

5-2

45. 45 Robert Miles – Children vs. 171 Jurgen Vries – The theme

1-0

2-0

Toine Rorije
Hoe is Jurgen Vires uberhaupt in de tweede ronde terecht gekomen?
5-0

Gast
geplaatst: vandaag om 07:01 uur

geplaatst: vandaag om 07:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.