Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2006, 22:27 uur
aERodynamIC schreef:
Het is en blijft een SPEL!!!!
En die keuze blijft schandalig,Het is en blijft een SPEL!!!!
belachelijk, werkelijk schandalig, stelletje festival-dancers, maar belachelijk, schande!! en onbegrijpelijk!

0
geplaatst: 7 juni 2006, 22:30 uur
tovenaar schreef:
belachelijk, werkelijk schandalig, stelletje festival-dancers, maar belachelijk, schande!! en onbegrijpelijk!
(quote)
En die keuze blijft schandalig,belachelijk, werkelijk schandalig, stelletje festival-dancers, maar belachelijk, schande!! en onbegrijpelijk!

Het lijkt verdorie wel een EK-wedstrijd

Denk aan uw bloeddruk!
0
geplaatst: 7 juni 2006, 22:46 uur
43. 67 Kristine W – Feel what you want vs. 169 Ton T.B. – Electronic malfunction
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:07 uur
0-4
25. 25 Jones & Stephenson – The first rebirth vs. 141 DJ Jurgen ft. Alice Deejay – Better off alone - > 0-5
Ik stel voor dat deze vijf stemmers gewoon genegeerd worden voor de rest van de knock-out. Je ziet hier soms lompe uitslagen voorbijkomen, maar zelfs een dove hoort dat J&S de vloer vegen met Alice Deejay
[/OPC]
25. 25 Jones & Stephenson – The first rebirth vs. 141 DJ Jurgen ft. Alice Deejay – Better off alone - > 0-5
Ik stel voor dat deze vijf stemmers gewoon genegeerd worden voor de rest van de knock-out. Je ziet hier soms lompe uitslagen voorbijkomen, maar zelfs een dove hoort dat J&S de vloer vegen met Alice Deejay
[/OPC]
0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:18 uur
Jij werd al genegeerd, aangezien je (god weet waarom) op Alice Deejay gestemd hebt. 

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:19 uur
Zoals jij wel vaker op deze site genegeerd werd voor zuurpruimerij

0
geplaatst: 8 juni 2006, 00:24 uur
Net zoals jouw gezeur over gezeur steevast genegeerd wordt, toch ?

Je kan er van maken wat je wil, maar als Paranoid Android het aflegt tegen Busje Komt Zo kan je verwachten dat er reactie komt.

Je kan er van maken wat je wil, maar als Paranoid Android het aflegt tegen Busje Komt Zo kan je verwachten dat er reactie komt.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 01:43 uur
0-2 House of God geluisterd, vind het echt niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. (En nee, ik ben niet doof OH, wel slechthorend... LOL!
) En Hideaway heb ik altijd al prachtig gevonden.
) En Hideaway heb ik altijd al prachtig gevonden.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 01:45 uur
Tsja, ik kom thuis en zie deze berichten allemaal. Ik had het wel een beetje aan zien komen. Enfin, zoals Aero al zei: het is een spel. Bij de laatste 15 battles zijn er een aantal zeer grote favorieten van mij eruit gegaan en zit me gigantisch in te houden nu.
(En ja, ook met scores van 0-5!)
Ik ga gewoon verder waar we gebleven waren en moge de beste winnen.
*Blaast het stoom weg dat net uit zijn oren is gekomen*
(En ja, ook met scores van 0-5!) Ik ga gewoon verder waar we gebleven waren en moge de beste winnen.

*Blaast het stoom weg dat net uit zijn oren is gekomen*
0
geplaatst: 8 juni 2006, 02:55 uur
House Of God gaat er in elk geval zéker niet met een 0-5 uit
1-2 I.. am.. excited!!
1-2 I.. am.. excited!!
0
geplaatst: 8 juni 2006, 08:20 uur
45. 45 Robert Miles – Children vs. 171 Jurgen Vries – The theme
1-0
1-0
0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 09:30 uur
Hoe is Jurgen Vires uberhaupt in de tweede ronde terecht gekomen?
5-0
5-0
* denotes required fields.