MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
Eple gaat waarschijnlijk veel te hoog eindigen hier. In de korte AXE-reclame klonk het nog wel zeer leuk, maar zo gauw ik overstemmend gefluit begon te horen aan het begin van de melodie in Eple, was het echt mooie er voor mij wel af.

Tsja... Als hij nou sterke tegenstander had nu... Niet het geval vind ik. Water Verve....

52. 52 DJ Jean – The launch vs. 418 Beats International – Dub be good to me

0-1 the launch kan ik niet meer horen

1-1

Klonk toch wel lekker op 't Museumplein met Konginnedag, maar dat zou ook kunnen komen doordat Lange Frans & Baas B, Jan Smit en anderen net daarvoor waren geweest.

Toine Rorije
1-3

Kos
1-4

53. 53 Chicane feat. Maire Brennan – Saltwater vs. 179 Mighty Dub Kats – Magic carpet ride

1-1 natuurlijk

Kos
3-1

5-1

Jammer, Club Bizarre eruit.

54. 493 Apollo 440 – Ain’t talkin’ ‘bout dub vs. -Sugababes - Push the button

2-0!!!

Haha, Push The Button...

4-0

Sugababes hier??

5-0

5-0

55. 55 Layo & Bushwacka – Love story vs. 481 Roc Project feat. Tina Arena – Never (Filterheadz remix)

1-0

Toine Rorije
2-1
Never is trouwens ook wel een goed nummer (in de tiesto mix althans)

3-1

4-1

Gast
geplaatst: vandaag om 02:06 uur

geplaatst: vandaag om 02:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.