Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:17 uur
2-0 Tiësto – Adagio for strings heeft een belachelijk afgekapte versie van de mooie melodie van William Orbit, dat deed collega Ferry Corsten beter.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:19 uur
Zeker doen. Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:22 uur
4-0 heel duidelijk!
Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later. Tiesto's versie van Adagio is idd verschrikkelijk.
Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later. Tiesto's versie van Adagio is idd verschrikkelijk.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:24 uur
5-0
Erg vet nummer, al vind ik dat nummer van Tiesto ook wel fijn.
Erg vet nummer, al vind ik dat nummer van Tiesto ook wel fijn.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:25 uur
57. 57 Freestylers – Push up vs. 483 Bomb The Bass – Winter in July
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:25 uur
0-1
Erg mooi nummer... Push Up was ik destijds helemaal weg van, maar vind ik nu niet veel meer aan.
Erg mooi nummer... Push Up was ik destijds helemaal weg van, maar vind ik nu niet veel meer aan.
0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 18:26 uur
0-2
Push up heb ik altijd een heel vervelend nummer gevonden
Push up heb ik altijd een heel vervelend nummer gevonden
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:27 uur
Ik heb precies hetzelfde, Herman. Kan dat nummer niet meer horen, zoveel is het gedraaid (en nog...). Maar Winter in July vind ik weer geen dance.. Jeetje, ach, laat ik ook keer anders stemmen. Is wel prachtige plaat:
0-3
0-3
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:32 uur
musicfriek schreef:
Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later.
Vind het begin ook erg inwisselbaar, maar als die lange melodie inkomt en in trance-synth vorm evengoed terugkomt Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later.

0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:33 uur
John Doe schreef:

(quote)
Vind het begin ook erg inwisselbaar, maar als die lange melodie inkomt en in trance-synth vorm evengoed terugkomt 
Precies! Dat dacht ik dus ook!

0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 18:33 uur
John Doe schreef:
Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.
Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.
Bij Punk? Ik kan me iets heel anders herinneren.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:41 uur
1-5 Push Up 
Was Punk niet met een paaldanseres?

Toine Rorije schreef:
(quote)
Was Punk niet met een paaldanseres?
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:42 uur
58. 350 Freak Power – Turn on, tune in, cop out vs. 484 Boris Dlugosh – Keep pushin’
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:42 uur
Ik wil die van Bomb The Bass eerst horen
Push Up mag ik verder wel erg, ook net geen overkill mee gehad.
Push Up mag ik verder wel erg, ook net geen overkill mee gehad.
0
Toine Rorije
geplaatst: 8 juni 2006, 18:50 uur
Net even gehoord (freak power komt me wel bekend voor), maar allebei niet echt iets.
0-2 dan maar.
0-2 dan maar.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:53 uur
Freak Power wordt acid-jazz genoemd. (zit sample in die me heeel bekend voor komt... Wie?) Vind het wel een erg lekker nummer, maar dance??? Op Boris swing ik meer.
Edit: Heb 'm! Style Council - Shout to the Top!
0-3
Edit: Heb 'm! Style Council - Shout to the Top!

0-3
0
geplaatst: 8 juni 2006, 18:56 uur
John Doe schreef:
Zeker doen. Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.
Vreemd, ik herinner me een hele andere videoclip in een soort gothic/punk-setting met excentrieke figuren die over allerhande piercings e.d. beschikten

* denotes required fields.