MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
56. 56 Ferry Corsten – Punk vs. 482 Tiësto – Adagio for strings

2-0 Tiësto – Adagio for strings heeft een belachelijk afgekapte versie van de mooie melodie van William Orbit, dat deed collega Ferry Corsten beter.

Hmm, dit wordt even Ferry pindakazen....

Zeker doen. Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.

4-0 heel duidelijk! Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later. Tiesto's versie van Adagio is idd verschrikkelijk.

5-0

Erg vet nummer, al vind ik dat nummer van Tiesto ook wel fijn.

57. 57 Freestylers – Push up vs. 483 Bomb The Bass – Winter in July

0-1

Erg mooi nummer... Push Up was ik destijds helemaal weg van, maar vind ik nu niet veel meer aan.

Toine Rorije
0-2
Push up heb ik altijd een heel vervelend nummer gevonden

Ik heb precies hetzelfde, Herman. Kan dat nummer niet meer horen, zoveel is het gedraaid (en nog...). Maar Winter in July vind ik weer geen dance.. Jeetje, ach, laat ik ook keer anders stemmen. Is wel prachtige plaat:

0-3

musicfriek schreef:
Vind begin niet geweldig, maar nummer ontwikkelt zich mooi later.
Vind het begin ook erg inwisselbaar, maar als die lange melodie inkomt en in trance-synth vorm evengoed terugkomt

John Doe schreef:
(quote)
Vind het begin ook erg inwisselbaar, maar als die lange melodie inkomt en in trance-synth vorm evengoed terugkomt

Precies! Dat dacht ik dus ook!

1-4

Toine Rorije
John Doe schreef:
Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.

Bij Punk? Ik kan me iets heel anders herinneren.

Bij Barber's Adagio For Strings [Ferry Corsten Remix]

Enne John Doe.... Wat stem je bij deze?

1-5 Push Up

Toine Rorije schreef:
(quote)

Bij Punk? Ik kan me iets heel anders herinneren.

Was Punk niet met een paaldanseres?

58. 350 Freak Power – Turn on, tune in, cop out vs. 484 Boris Dlugosh – Keep pushin’

Ik wil die van Bomb The Bass eerst horen Push Up mag ik verder wel erg, ook net geen overkill mee gehad.

0-1

Toon1 schreef:
1-5 Push Up

(quote)

Was Punk niet met een paaldanseres?
Ja geloof ik wel, met freaky gele ogen.

Weer een onbekende voor mij... Freak Power

Ik heb bij allebei geen idee (tot ik ze hoor waarschijnlijk)

Toine Rorije
Net even gehoord (freak power komt me wel bekend voor), maar allebei niet echt iets.
0-2 dan maar.

Freak Power wordt acid-jazz genoemd. (zit sample in die me heeel bekend voor komt... Wie?) Vind het wel een erg lekker nummer, maar dance??? Op Boris swing ik meer.

Edit: Heb 'm! Style Council - Shout to the Top!

0-3

John Doe schreef:
Zeker doen. Mooie clip zat daar ook bij. Een schilderij waar een soort lange evolutie van een stuk landschap rondom een boom was te zien. Erg emotioneel geheel.

Vreemd, ik herinner me een hele andere videoclip in een soort gothic/punk-setting met excentrieke figuren die over allerhande piercings e.d. beschikten

Gast
geplaatst: vandaag om 21:11 uur

geplaatst: vandaag om 21:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.