Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2006, 22:07 uur
4. 7 Felix – Don’t you want me vs. 23 Grooveyard – Mary go wild!
0
geplaatst: 23 juni 2006, 01:09 uur
0
geplaatst: 23 juni 2006, 01:26 uur
Mooie die plaatjes erbij hehe. Mooie clips ook allebei trouwens, vooral SMBU, maar Eternity mocht er ook zijn met de stripverhaal verwerking en digitale omgeving voor die tijd
Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer, erg indrukwekkend voor een 10-jarige John Doe
Smack My Bitch Up is alleen helemaal een favoriet.
2-1
Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer, erg indrukwekkend voor een 10-jarige John Doe
Smack My Bitch Up is alleen helemaal een favoriet.
2-1
0
geplaatst: 23 juni 2006, 01:30 uur
John Doe schreef:
Mooie die plaatjes erbij hehe. Mooie clips ook allebei trouwens, vooral SMBU, maar Eternity mocht er ook zijn met de stripverhaal verwerking en digitale omgeving voor die tijd
Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer.
Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer.Het zijn de originele singlehoesjes
En ik zal ze vanaf nu plaatsen, wel leuk om ze weer eens terug te zien lijkt me.En prachtig gezegd John, over de clip van Snap!
0
geplaatst: 23 juni 2006, 09:20 uur
5-2 Verwaterde Firestarter doorslag. En dat was al niks. Enkel in setjes van Sickboy wordt het dansbaar.
0
geplaatst: 23 juni 2006, 10:26 uur
* denotes required fields.