MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

7-4

4. 7 Felix – Don’t you want me vs. 23 Grooveyard – Mary go wild!

1-1 (beiden even sterk)

4-1

titan (crew)
5-1

Kos
6-1

7-2

(afbeelding)

5. 96 Prodigy - Smack My Bitch Up

VS.

367 Snap ft. Summer - The First The Last Eternity

(afbeelding)

1-0 Prodigy

1-1

Felix weeral gewonnen

Mooie die plaatjes erbij hehe. Mooie clips ook allebei trouwens, vooral SMBU, maar Eternity mocht er ook zijn met de stripverhaal verwerking en digitale omgeving voor die tijd Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer, erg indrukwekkend voor een 10-jarige John Doe

Smack My Bitch Up is alleen helemaal een favoriet.

2-1

John Doe schreef:
Mooie die plaatjes erbij hehe. Mooie clips ook allebei trouwens, vooral SMBU, maar Eternity mocht er ook zijn met de stripverhaal verwerking en digitale omgeving voor die tijd Altijd vol bewondering mezelf ondergedompeld in de wonderbaarlijke atmosfeer van dat nummer.

Het zijn de originele singlehoesjes En ik zal ze vanaf nu plaatsen, wel leuk om ze weer eens terug te zien lijkt me.

En prachtig gezegd John, over de clip van Snap!

4-1 Prodigy

5-2 Verwaterde Firestarter doorslag. En dat was al niks. Enkel in setjes van Sickboy wordt het dansbaar.

6-2

Kos
7-2

8-2

(afbeelding)

6. 44 DHS - The House Of God

VS.

403 Audio Bullys - We Don't Care

(afbeelding)

1-0 DHS

4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 12:07 uur

geplaatst: vandaag om 12:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.