Muziek / Muziekgames / Outlaw 666 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juni 2006, 15:49 uur
280. Foo Fighters - Monkey Wrench vs. 290. Red Hot Chili Peppers - By The Way
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:14 uur
4-5 Wat is er opeens mis met de Chili Peppers net ook al met Californication 

0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:16 uur
Blijkbaar zijn ze te commercieel. Ik proef de antistemmen gewoon hier...
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:26 uur
Bij mij niet, hoor. By the Way is een erg leuk nummer, maar ik vind Monkey Wrench helemaal top.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:28 uur
musicfriek schreef:
Bij mij niet, ik vind het nummer van Foo Fighters ook gewoon beter.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:37 uur
musicfriek schreef:
Het heeft wat mij betreft niks met commercialiteit (is dat een woord?) te maken. Ik vind de RHCP vanaf Californication ronduit vervelend, niet te vergelijken met eerder werk. En ik was écht fan, vroeger...
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:39 uur
Zal wel komen dat By the Way mijn favoriete Peppers album is, vind het er met kop en schouders bovenuit steken, maar die mening delen niet velen met mij...
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:44 uur
211. Fat Boy Slim - Rockafella Skank vs. 310. New Radicals - You Get What You Give
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 juni 2006, 16:45 uur
Hm, beide leuke nummers.
Maar 'The Rockafella Skank is toch wel een klasse beter
1-1 dus
Maar 'The Rockafella Skank is toch wel een klasse beter
1-1 dus
0
geplaatst: 30 juni 2006, 17:01 uur
andré schreef:
Ik vind de RHCP vanaf Californication ronduit vervelend, niet te vergelijken met eerder werk. En ik was écht fan, vroeger...
Ik vind de RHCP vanaf Californication ronduit vervelend, niet te vergelijken met eerder werk. En ik was écht fan, vroeger...
Amen
0
geplaatst: 30 juni 2006, 17:15 uur
Het is toch wel begrijpelijk, het is vanaf Californication gewoon een heel andere band geworden, dus zullen er grofweg twee groepen zijn, een die daar begonnen is, een die daar is afgehaakt.
0
geplaatst: 30 juni 2006, 17:16 uur
lebowski schreef:
Het is toch wel begrijpelijk, het is vanaf Californication gewoon een heel andere band geworden, dus zullen er grofweg twee groepen zijn, een die daar begonnen is, een die daar is afgehaakt.
Amen

0
geplaatst: 30 juni 2006, 17:21 uur
Ik ga er verder niet op in, anders wordt het eindeloze discussie, dus ik laat het maar zo. Ik blijf By the Way hun beste vinden, hun eerdere werk is ook top 

* denotes required fields.