Muziek / Muziekgames / Outlaw 666 KO
zoeken in:
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:25 uur
obsessed schreef:
Goed om te zien trouwens dat na die grote aantallen dEUS, Radiohead, Muse en Eels-nummers nu toch 8 verschillende bands in de kwartfinale staan
Goed om te zien trouwens dat na die grote aantallen dEUS, Radiohead, Muse en Eels-nummers nu toch 8 verschillende bands in de kwartfinale staan

Allemaal leuk en aardig, maar dat het kapotgedraaide schreeuwertje Song 2 wint van Instant Street slaat natuurlijk helemaal nergens op.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:26 uur
gemaster schreef:
Allemaal leuk en aardig, maar dat het kapotgedraaide schreeuwertje Song 2 wint van Instant Street slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Ik snap het ook niet.
6-3
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:27 uur
gemaster schreef:
Dat dat zeiknummer van The Verve van dEUS heeft gewonnen is nog veel erger.(quote)
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:27 uur
gemaster schreef:
Inderdaad, hij had natuurlijk van How To Disappear Completely moeten verliezen.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:28 uur
Allmusic schreef:
...en dat Elvis eruit is geknikkerd door Phil Collins
en Queen gelukkig net van Kiss won...
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:33 uur
Ja vind ik ook een verschrikking dat nummer, begrijp niet waarom veel mensen dat zo goed vinden.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:34 uur
Kan je ook niet uitleggen. Ik vind het een schitterend nummer. Dat anderen het een zeiknummer vinden kan ik me nog voorstellen ook. Maar ik vind het geweldig.
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:39 uur
Allmusic schreef:

god..de godver...de godverdomme
0
geplaatst: 9 juli 2006, 19:40 uur
0
Allmusic
geplaatst: 9 juli 2006, 19:44 uur
0. Radiohead - Paranoid Android vs. 14. Muse - Bliss
stand: 6-4
....en Tondeman moet opnieuw stemmen (voor wie is je stem?)
stand: 6-4
....en Tondeman moet opnieuw stemmen (voor wie is je stem?)
* denotes required fields.