MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO

zoeken in:
Electro_
Beide ge-wel-dige nummers natuurlijk, maar ik steun Jowietje wel

2-1

Hoera voor Electro_

Omdat Chris zo irritant piept met zn stem. En voor Joey:

3-1

En NU ga ik echt

... En hoera voor Reijersen

Ik ben er zelf ook weg van, ik moet nu nog kranten doen
Ben straks wel keer terug.

Ik m'n gevoel zegt Run It, gewoon voor die beat. maar omdat ik jowietje niet teleur wil stellen

4-1

4. Alicia Keys - You don't know my name (vs.) Nelly & Kelly Rowland – Dilemma

1-0

Rihanna is door

Kom er net trouwens achter dat we hits van Big brovaz zijn vergeten die er toch eigenlijk ook wel in horen, zal kijken of ik ze er nog tussen plaats

3-0 Natuurlijk

3-0

5. Corine Bailey Rae - Put your records on (vs.) Boris – When You Think of Me

1-0 de nieuweling

Zo ik heb Nu flow van Big Brovaz er tussen geplaatst inplaats van een Usher nummer.

jowietje schreef:
Zo ik heb Nu flow van Big Brovaz er tussen geplaatst inplaats van een Usher nummer.

Joey, ken je The Whole World van OutKast? Ik ben van mening dat Nu Flow wel verdacht veel op dat nummer lijkt. Ook het feit dat beide clips zich in een circus afspelen, werkt niet bepaald in het voordeel van Big Brovaz. Als je het nummer niet kent, hier is de clip te zien.

6. Missy Elliott ft. Fatman scoop and Ciara - Lose control (vs.) Erykah Badu – Tyrone

0-1

1-2

MUSIC MAKES YOU LOSE CONTROL !!

2-2

Blijft vet nummer

psychonaatje schreef:
(quote)

Joey, ken je The Whole World van OutKast? Ik ben van mening dat Nu Flow wel verdacht veel op dat nummer lijkt. Ook het feit dat beide clips zich in een circus afspelen, werkt niet bepaald in het voordeel van Big Brovaz. Als je het nummer niet kent, hier is de clip te zien.

Jawel ik kan dat nummer wel alleen vond ik die van Big Brovaz wel leuk en die van Outkast niet.

Oke, duidelijk.

Big Brovas' nu flow, dat was echt een smerig nummer.

Conway Twitty schreef:
Big Brovas' nu flow, dat was echt een smerig nummer.

Hoe dat zo?

Hoewel die van Missy Elliot erg leuk is, er kan maar weinig tegen deze van Badu op:

2-3

3-3

Wie maakt de beslissende keuze?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.