Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 13 juni 2006, 21:54 uur
Beide ge-wel-dige nummers natuurlijk, maar ik steun Jowietje wel 
2-1

2-1
0
geplaatst: 13 juni 2006, 21:55 uur
Omdat Chris zo irritant piept met zn stem. En voor Joey:
3-1
En NU ga ik echt
3-1
En NU ga ik echt
0
geplaatst: 13 juni 2006, 21:58 uur
Ik ben er zelf ook weg van, ik moet nu nog kranten doen 
Ben straks wel keer terug.

Ben straks wel keer terug.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:26 uur
Ik m'n gevoel zegt Run It, gewoon voor die beat. maar omdat ik jowietje niet teleur wil stellen
4-1
4-1
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:32 uur
4. Alicia Keys - You don't know my name (vs.) Nelly & Kelly Rowland – Dilemma
1-0
1-0
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:32 uur
Rihanna is door 
Kom er net trouwens achter dat we hits van Big brovaz zijn vergeten die er toch eigenlijk ook wel in horen, zal kijken of ik ze er nog tussen plaats

Kom er net trouwens achter dat we hits van Big brovaz zijn vergeten die er toch eigenlijk ook wel in horen, zal kijken of ik ze er nog tussen plaats

0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:34 uur
5. Corine Bailey Rae - Put your records on (vs.) Boris – When You Think of Me
1-0 de nieuweling
1-0 de nieuweling

0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:43 uur
Zo ik heb Nu flow van Big Brovaz er tussen geplaatst inplaats van een Usher nummer.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:52 uur
jowietje schreef:
Zo ik heb Nu flow van Big Brovaz er tussen geplaatst inplaats van een Usher nummer.
Joey, ken je The Whole World van OutKast? Ik ben van mening dat Nu Flow wel verdacht veel op dat nummer lijkt. Ook het feit dat beide clips zich in een circus afspelen, werkt niet bepaald in het voordeel van Big Brovaz. Als je het nummer niet kent, hier is de clip te zien.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 22:55 uur
6. Missy Elliott ft. Fatman scoop and Ciara - Lose control (vs.) Erykah Badu – Tyrone
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 juni 2006, 23:05 uur
psychonaatje schreef:
Joey, ken je The Whole World van OutKast? Ik ben van mening dat Nu Flow wel verdacht veel op dat nummer lijkt. Ook het feit dat beide clips zich in een circus afspelen, werkt niet bepaald in het voordeel van Big Brovaz. Als je het nummer niet kent, hier is de clip te zien.
(quote)
Jawel ik kan dat nummer wel alleen vond ik die van Big Brovaz wel leuk en die van Outkast niet.
0
geplaatst: 13 juni 2006, 23:18 uur
Conway Twitty schreef:
Big Brovas' nu flow, dat was echt een smerig nummer.
Big Brovas' nu flow, dat was echt een smerig nummer.
Hoe dat zo?
0
geplaatst: 14 juni 2006, 00:05 uur
Hoewel die van Missy Elliot erg leuk is, er kan maar weinig tegen deze van Badu op:
2-3
2-3
* denotes required fields.