MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO

zoeken in:
De stand klopt nu dus gewoon:

3-2

98. TLC - No scrubs (vs.) Pharrel ft. Gwen - Can I have it like that

1-0

2-0 Een van m'n alltime favorites alweer

Electro_
3-0 (die beat van Can I Have It Like That is wel OK trouwens! )

4-0 dat nr van pharrell, echt zooooo slecht!

klaar

99. Nina Sky - Move ya body (vs.) R. Kelly ft. Sparkle – Be Careful

0-1

Be-au-ti-ful song

NINA SKY 1-2 stukken slechtere kwaliteit maar zoveel lekkerder, moet nog steeds Nina sky's 2e album toevoegen, lekker dansplaatje!

jowietje schreef:
NINA SKY 1-2 stukken slechtere kwaliteit maar zoveel lekkerder, moet nog steeds Nina sky's 2e album toevoegen, lekker dansplaatje!

ken je het andere nummer?

Reijersen schreef:
(quote)

ken je het andere nummer?

alleen nooit meer iets gehoord van Sparkle, van Nina sky ook niet, qua single. Maar geef mij maar Move ya body lekker dansnummer en ik vind Nina sky sowieso leuk

2-4

100. Dru Hill – How Deep Is Your Love (vs.) Urban Mystic – Long Ways

2-1

101. TQ – Daily (vs.) Usher – Confessions

1-0

geweldig leuke en grappige beat in dat nummer

2-1

Ik mis trouwens mijn all-time favoriet in deze KO... Toni Rich Project - Nobody Knows.

Electro_
3-1

musicfriek schreef:
Ik mis trouwens mijn all-time favoriet in deze KO... Toni Rich Project - Nobody Knows.

En dan te bedenken dat ik Toni Rich net pas ontdekt heb twee dagen geleden pas voor het eerste een nummer van gehoord.

Reijersen schreef:
En dan te bedenken dat ik Toni Rich net pas ontdekt heb twee dagen geleden pas voor het eerste een nummer van gehoord.

Joh, meen je! Nobody Knows was destijds best een grote hit. Ook alweer 10 jaar geleden als ik het goed heb. Na dit nummer eigenlijk nog maar weinig van deze man vernomen. Maar dit nummer blijft een ongekende classic voor mij. Geweldige tekst ook

musicfriek schreef:
(quote)

Joh, meen je! Nobody Knows was destijds best een grote hit. Ook alweer 10 jaar geleden als ik het goed heb. Na dit nummer eigenlijk nog maar weinig van deze man vernomen. Maar dit nummer blijft een ongekende classic voor mij. Geweldige tekst ook

2 albums zie ik staan; Words en Pictures

4-1

102. Musiq (Soulchild) – Just Friends (VS.) India.Arie – Brown Skin

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 19:03 uur

geplaatst: vandaag om 19:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.