Muziek / Muziekgames / (commerciele) R&B/Soul NUMMERS KO
zoeken in:
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:25 uur
jullie doen het ook express he, ga nou eerst maar dat nummer van Musiq luisteren. Dan zien we wel weer verder.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:27 uur
Reijersen schreef:
jullie doen het ook express he, ga nou eerst maar dat nummer van Musiq luisteren. Dan zien we wel weer verder.
Pfff, hallo zeg... Expres... hahaha, ehm , in je opgekomen dat dat nummer van India.Arie ook erg goed is?

0
Electro_
geplaatst: 20 juni 2006, 20:29 uur
Ja, en om dat dan te horen van iemand die haar nieuwe album 4,5* geeft....? 

0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:33 uur
Na Back At One van Brian McKnight wil ik dat Musiq's beste nummer eruit ook al niet uitvliegt.
Tuurlijk is India.Arie goed, maar damn, tegenover Just Friends, no way.
Tuurlijk is India.Arie goed, maar damn, tegenover Just Friends, no way.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:44 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:45 uur
Reijersen schreef:
Ja, en dat is niet om te lachen.
(quote)
Ja, en dat is niet om te lachen.
Oke meneer, ik zit al te huilen met een lekker nummer op de achtergrond

0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:45 uur
Ja inderdaad, wel als al goede tegen andere goede moeten in de KO's en zwakken tegen zwakken. Waardoor potentiële winnaars en favorieten van mij er in de 1e ronde al uit liggen.
Net of Brown Skin zoveel beter is als Just Friends.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:46 uur
Reijersen schreef:
Ja inderdaad, wel als al goede tegen andere goede moeten in de KO's en zwakken tegen zwakken. Waardoor potentiële winnaars en favorieten van mij er in de 1e ronde al uit liggen.
(quote)
Nou nou het leven gaat toch wel verder.
De stand was 2-3!
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:48 uur
Reijersen schreef:
ken jij dat nummer van Musiq wel?
(quote)
ken jij dat nummer van Musiq wel?
Moet je dat nou echt bij elke KO vragen?
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:49 uur
Tjaa als je eerlijk wilt stemmen moet je ze eigenlijk wel allebei kennen. Dat is ook de reden dat ik hier niet stem.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:50 uur
Nee, maar lijkt me wel handig om ze beide te kennen om te stemmen. En omdat dat nummer van Musiq veel meer in jou straatje ligt als die van India.Arie.
Op het feit na dat India.Arie wat vaker singles uitbrengt.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:50 uur
Iceman schreef:
Tjaa als je eerlijk wilt stemmen moet je ze eigenlijk wel allebei kennen. Dat is ook de reden dat ik hier niet stem.
(quote)
Dat is ook de rede dat ik nu wel heb gestemd

0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:51 uur
Tsja, zo gaat dat bij KO's, Reijersen. Iedereen heeft er favorieten bij staan. Kun je wel zeggen dat zwakkere bij zwakkere staan en sterkere bij sterkere, maar dat is jouw mening. Zo denken anderen er misschien niet over. Maar er blijven genoeg mooie nummers over hier!
0
Thisisme
geplaatst: 20 juni 2006, 20:51 uur
102. Musiq (Soulchild) – Just Friends (VS.) India.Arie – Brown Skin
3-3
3-3
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:52 uur
Kunnen we weer gewoon verder gaan. Toen S.O.S eruit lag ging ik toch ook niet gepikeerd huilend rondjes door de kamer rennen? En Reijersen er is nog hoop vanaf 2-3 kan die nog echt wel winnen hoor 

0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:52 uur
musicfriek schreef:
Tsja, zo gaat dat bij KO's, Reijersen. Iedereen heeft er favorieten bij staan. Kun je wel zeggen dat zwakkere bij zwakkere staan en sterkere bij sterkere, maar dat is jouw mening. Zo denken anderen er misschien niet over. Maar er blijven genoeg mooie nummers over hier!
Lijkt mij toch niet alleen mijn mening dat een combinatie:
Brian McKnight (vs.) Salt N Pepa
sterker is als een combinatie:
Usher (vs.) The 411
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:53 uur
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:53 uur
Reijersen schreef:
Usher (vs.) The 411
(quote)
Usher (vs.) The 411
Nou daar ben ik het niet mee eens, want voor mij zijn Usher en The 411 weer allebei sterk.
0
geplaatst: 20 juni 2006, 20:54 uur
jowietje schreef:
Nou daar ben ik het niet mee eens, want voor mij zijn Usher en The 411 weer allebei sterk.
(quote)
Dan is dat jou mening en is de algemen mening anders
0
Nou, ik vind Brain MacKNight en Usher niks en Salt N Pepa en The 411 wel aardig, dus wat mij betreft scheelt het niet zoveel.
0
Reijersen schreef:
(quote)
Nu praat je jezelf nogal tegen

* denotes required fields.