MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / -vs.-

zoeken in:
Ruby1966
ik vond ze allebei verschrikkelijk, maar Madonna heeft later tenminste nog 1 goed album gemaakt, dus:

5-2

Ruby1966 schreef:
ik vond ze allebei verschrikkelijk, maar Madonna heeft later tenminste nog 1 goed album gemaakt, dus:

5-2

Ray Of Light is ook wel goed hoor. Dus twee.

Sowieso heeft Madonna veel meer platen uitgebracht dan Michael Jackson (bij wie het briljante er na Bad wel af was).

Ruby1966
herman schreef:

Ik bedoelde Ray of Light
Welke is die andere dan volgens jou?

Confessions natuurlijk.

titan (crew)
6-3

Ruby1966
herman schreef:
Confessions natuurlijk.

Ah, ok.

Ik dacht al wel dat je die niet veel aan vond.

herman schreef:
(quote)

Sowieso heeft Madonna veel meer platen uitgebracht dan Michael Jackson (bij wie het briljante er na Bad wel af was).

Bad briljant ? dan denk ik toch eerder aan Thriller daarna is het bergafwaarts gegaan mijn inziens

Ace
Dit is niet zo moeilijk: Madonna is vreselijk en Michael Jackson iets minder.

9-8

the viking schreef:
(quote)

Bad briljant ? dan denk ik toch eerder aan Thriller daarna is het bergafwaarts gegaan mijn inziens

Bad is wel iets minder briljant dan Thriller ja, dus in die zin heb je wel gelijk. Maar het ging pas echt snel achteruit bij Dangerous.

10-10

11-14

12-15

Yann Tiersen vs. Clint Mansell

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:51 uur

geplaatst: vandaag om 16:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.